گوناگون 17:35 - 02 آذر 1393
شهردار منطقه ۱۵ خبر داد
دکتر انجمنی شهردار منطقه ۱۵ از احداث ۱۰ بوستان در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: مراحل احداث و تجهیز این بوستان ها به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

احداث 10 بوستان در حاشیه بزرگراه امام علی (ع)

به گزارش سرویس «شهری» ایسنا -به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۵، دکتر انجمنی با اشاره به توسعه و تکمیل احداث فضای سبز بدنه بزرگراه امام علی (ع) گفت: عملیات اجرایی این پروژه از سال گذشته آغاز و در مساحتی حدود ۳۵ هکتار صورت گرفته است.

به گفته وی برای احداث فضای سبز بزرگراه از گونه های سازگار با اقلیم این منطقه نظیر توت، اقاقیا، بید، صنوبر، گونه های درختچه ای نظیر کاج مشهد، اسپیره و غیره استفاده شده است.

شهردار منطقه 15 خاطر نشان کرد: همچنین ۱۰ بوستان نیز در حاشیه این بزرگراه در نظر گرفته شده که بوستان شهدای غزه با مساحتی حدود دو هکتار در ضلع غربی بزرگراه امام علی (ع) از لحاظ مساحت بزرگترین بوستان حاشیه این بزرگراه محسوب می شود.

دکتر انجمنی یادآور شد: بوستان شهید آوینی روبروی شهرک بروجردی، بوستان شمشاد در تقاطع خیابان شهید رضایی، بوستان پونه در تقاطع هاشم آباد و چند بوستان در باند کندرو این بزرگراه احداث، تجهیز و آماده بهره برداری است.

انتهای پیام


5251837
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است