علمی فناوری 10:40 - 31 تیر 1397
معاون آموزشی دانشگاه خبر داد
معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت تمرکز زدایی و مکانیزه کردن فعالیت‌ها را دو اولویت آموزشی این دانشگاه در سال جاری عنوان کرد و گفت: بر اساس اصل تمرکز زدایی اختیارات دانشکده‌های دانشگاه علم و صنعت در حیطه آموزشی افزایش می‌یابد.

اختیارات آموزشی دانشکده‌های علم و صنعت افزایش می‌یابد/شفاف سازی شاخص‌های ارزیابی اساتید

دکتر ابوالفضل واحدی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب به مهم‌ترین اولویت‌های آموزشی دانشگاه علم و صنعت در سال جاری اشاره کرد و افزود: در حوزه مباحث آموزشی ما تلاش داریم برای اینکه بتوانیم نیازهای واقعی کشور پاسخ بدهیم باید ابتدا این نیازها را به خوبی تشخیص بدهیم و در مرحله دیگر بدنه دانشگاه آن چالاکی لازم را داشته باشد که متناسب با آن نیازها بتواند رویکر خود را تغییر بدهد به همین منظور اولویت‌های کاری دانشگاه علم و صنعت بر این واقع شده است که سیستم مکانیزه را توسعه بدهد تا حد ممکن فعالیت‌ها بر اساس سامانه‌های نرم افزاری صورت بگیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تمرکززدایی و دادن اختیارات به دانشکده‌ها یکی دیگر از برنامه‌های دانشگاه علم و صنعت در سال جاری است بر این اساس حوزه آموزشی دانشگاه بیشتر نقش نظارتی و هدایتی خود را ایفا خواهد کرد.

معان آموزشی دانشگاه علم و صنعت تاکید کرد: در حال حاضر برخی فعالیت‌های آموزشی نظیر دریافت گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان دانشگاه علم و صنعت با توجه به رویکرد مکانیزه‌ کردن فعالیت‌ها از طریق سامانه و توسط دانشکده‌ها صورت می گیرد، یا دیگر نیاز نیست دانش‌آموختگان برای انجام  روند فارغ‌التحصیلی خود حضوری به دانشگاه مراجعه کنند بلکه از طریق سیستم این امکان پذیر است.

دکتر واحدی همچنین از شفاف سازی شاخص‌های مربوط به ارزیابی اساتید در دانشگاه علم و صنعت خبر داد و گفت: بر این اساس میزان ارزیابی اساتید دانشگاه برای ارتقا، تغییر یافته و شفاف‌تر خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت از برنامه این دانشگاه برای راه‌اندازی 4 رشته جدید در عرصه تحصیلات تکمیلی خبر داد و گفت: در حال حاضر بر اساس بررسی نیاز جامعه پیشنهاد راه‌اندازی چهار رشته جدید در دانشگاه تصویب و به وزارت علوم ارسال شده است و به محض تایید نهایی در دانشگاه راه اندازی خواهیم کرد.

انتهای پیام


9849579
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» این سیاه‌چاله ستاره‌ای کشف‌شده که «گایا BH۳» نام دارد، در فاصله ۲۰۰۰ سال نوری از زمین قرار دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نسخه‌ آزمایشی مرورگر ویوالدی برای ویندوز مبتنی‌ بر آرم منتشر شد در حالی که مدتی قبل شاهد انتشار کروم برای این پلتفرم بودیم.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» محققان آنچه را که به‌عنوان «خون‌آشام باکتریایی» توصیف می‌کنند، کشف کرده‌اند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» فضانوردان قرار است تلسکوپ «نایسر» ناسا را طی یک پیاده‌روی فضایی در اواخر سال جاری تعمیر کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فعلی سازمان سنجش گفت: رئیس جدید سازمان سنجش بعد از نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ معرفی می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوشی‌های ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G محصولات اقتصادی جدید شیائومی هستند که احتمالاً با تغییرات جزئی نسبت به گذشته از راه می‌رسند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوشی‌های ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G محصولات اقتصادی جدید شیائومی هستند که احتمالاً با تغییرات جزئی نسبت به گذشته از راه می‌رسند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» این سیاه‌چاله ستاره‌ای کشف‌شده که «گایا BH۳» نام دارد، در فاصله ۲۰۰۰ سال نوری از زمین قرار دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رییس آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت از اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی کشور در سال جاری خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است