ورزشی 02:46 - 07 آذر 1393
مسئول هماهنگی و صدور کارت شناسایی تیراندازی گفت: افرادی بسیاری مستند که با وجود توانایی در مسابقات نمی‌توانند شرکت کنند با کمک این کارت می‌توان استعدادهای جوانان را در رده‌های سنی مختلف شناسایی کرد.

احمد شهمیرزادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره مزایایی کارت شناسایی تیراندازی و تاثیر آن در کشف استعداد‌های جوان در این ورزش گفت: صدور کارت شناسایی تیراندازی از طرح‌های بود که مدت ما قبل برنامه‌ریزی شد ولی به دلایلی اجرای آن تعویق افتاد و الان همه با همکاری هیات تصمیم داریم آن را به اجرا بگذاریم.



وی ادامه داد: این کارت برای داشتن آمار دقیق تیراندازی در سنین مختلف کمک بسیاری می‌کند چون در حال حاضر آماری که وجود دارد آمار ورزشکارانی است که در مسابقات شرکت می‌کنند ولی عده‌ای هستند که با وجود توانایی و تیراندازی امکان حضور در مسابقات بر ایشان فراهم نیست.



شهمیرزادی افزود: علاوه بر این امار دقیق باشگاه نیز در این طرح بررسی می‌شود چون بسیاری از باشگاههای کشور به صورت خصوصی اداره می‌شود و این زمینه را برای حضور فعال آنها تیراندازی فراهم می‌کند.



وی تصریح کرد: مدتی ما در این طرح دنبال می‌کنیم حضور افرادی است که بدون هیچ سابقه‌ای در تیراندازی دوره‌های مربیگری را می‌گذارند که این موضوع ربه ضرر فدراسیون است که می‌خواهیم با صدور این کار از حضور افراد غیر حرفه ای جلوگیری کنیم وفقط افرادی که دارند کارت تیراندازی هستند می‌توانند دوره‌های مربیگری را بگذرانند و این طرح کمک می‌کند تا همه مربیان و داوران از خانواده تیراندازی باشند.



وی اشاره کرد: یکی از اصولی که این آمار به ما نشان می‌دهد می‌توان مشخص کرد که چه تعداد از جوانان و نوجوان جذب چه رشته‌هایی می‌شوند تا مشخص شود چه بخشهایی نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتر است و چه اندازه ظرفیت در هر رشته وجود دارد.



شهمیزایی تصریح کرد: در این راستا برای تولید تیراندازی بسته تشویقی برای افراد زیر 16 سال در نظر گرفته شد تا به طور رایگان در کلاسها و دوره‌های تیراندازی شرکت کنند.



مسئول صدور کارتهای شناسایی تیراندازی در ادامه افزود: این کارت حکم شناسامه برای تیراندازان است که تمام سوابق تیراندازان در آن قید شده است و انحصارا توسط فدراسیون تایید می‌شود و امکان جعل و تخلف ان امکان‌پذیر نیست.



وی افزود: این کارت برای همه تیراندازان متحد الشکل است ولی رنگ ان بر حسب توانایی تیراندازان فرق می‌کند.



وی درباره مزایای این کارت برای دارندگان آن گفت:‌ دارندگان این کارت می‌توانند از اماکن تفریحی و گردشگری استفاده کنند هیاتهایی که بیشترین فعالیت را داشته باشند امتیازات ویژه‌ای برای آنها در نظر گرفته شد و زمینه را برای تبلیغ باشگاه در استان و سطح کشور فراهم نکند.



شهمیرزادی در ادامه این موضوع افزود: علاوه بر این صدور مجوز محل سلاح بیمه تیراندازی حضور در مسابقات کشوری و استانی و بسیاری از موارد از دیگر مزایای این کارت است.



وی اظهار داشت: دستورالعملها را به هیات ارائه دادیم و انها تا 9 آذرما و فرصت دارند نظراتشان را درباره این موضوع مطرح کنند که پس از بررسی آن از 12 آذر ماه عملیاتی خواهد شد.



وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه آمار دقیقی از تیراندازان در اختیار ما نیست پیش‌بینی می‌شود افرادی بسیاری در این طرح شرکت کنند.

انتهای پیام/




5286877
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعلی آذرپیرا با پیروزی مقابل حریف مغولستانی خود سهیمه المپیک پاریس را کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشتی گیر کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم موفق شد سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشتی گیر کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم موفق شد سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشتی گیر کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم موفق شد سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش قایقرانی ایران در ماده کایاک ۲۰۰ متر قهرمانی آسیا به مدال برنز رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی با چند ملی پوش شانس کسب سهمیه المپیک دیدار و گفت و گو کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر در بخش پسران به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است