استانی 03:57 - 30 مرداد 1393
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آذربایجان‌غربی یک استان مرزی است و دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به استان‌های مرزی دارد.

دولت تدبیر و امید توجه خاصی به مناطق مرزی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمود واعظی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نقاط ضعفی که در این استان وجود داشت با کار، کمرنگ‌تر شد ولی این نباید باعث این شود که دیگر کار نکنیم.

واعظی با بیان اینکه بنا داریم در استان فعالیت‌های مختلفی داشته باشیم، گفت: آذربایجان‌غربی یک استان مرزی است و دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به استان‌های مرزی دارد.

وی همچنین از برنامه دولت برای فارغ‌التحصیلان مخابرات و الکترونیک و رشته‌های مرتبط با این وزارتخانه خبر داد و افزود: با توجه به اینکه این استان نیز دانشجوی رشته الکترونیک و دیگر رشته‌ها را دارد، دولت در حال برنامه‌ریزی برای فارغ التحصیلان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتراست تا بتوانیم حدود 100 شغل در این بخش ایجاد کنیم.

واعظی با ابراز خرسندی از عنایت ویژه مجلس شورای اسلامی و دولت به این وزارتخانه عنوان کرد: خوشبختانه ما هیچ لایحه‌ای نداریم که تصویب نشده باشد و این پشتوانه بزرگی برای ما است.

وی افزود: آنچه در ارتباط با فیبر و پهنای باند است باید 20 تا 30 برابر شود.

واعظی در پایان به ایراد چند نکته به عنوان نماینده دولت پرداخت و اعلام کرد: با توجه به اعتماد مردم در 24 خرداد به این دولت و عهدی که با مردم و مقام معظم رهبری بستیم، بناست که این دولت از نظر آرامش و وحدت و همبستگی الگو باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در ارتباط مستقیم با خانواده شهید علیزاده در روستای قزل عاشیق، اینترنت پرسرعت این روستا را افتتاح کرد.


4525658
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است