استانی 22:27 - 02 شهریور 1398

اتمام حجت معاون استاندار با مسئولان برگزاری انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی عصر شنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت، اظهار داشت: تلاش کرده ایم که شناخت نسبی از استان لرستان پیدا کنیم و طوایف و اقوام استان را مرور و بررسی کردیم و با برخی ملاقات داشتیم.

اتمام حجت معاون استاندار با مسئولان برگزاری انتخابات

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، عنوان کرد: علاوه  بر وظایف متنوع اجتماعی، سیاسی، امینتی، پدافند غیر عامل  و ایجاد نشاط اجتماعی که در حوزه معاونت سیاسی امنیتی استانداری بر عهده داریم، رسالتی که در این مقطع به عهده داریم بحث برگزاری انتخابات سالم است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه مقدمات این کار پیش بینی شده است، افزود: مدیران، فرمانداران، بخشداران استان و ... ممکن بوده که با پیشنهاد و توصیه برخی از نمایندگان و ... منصوب شده باشند، اما آنچه که برای ما مهم است بی طرفانه بودن فرمانداران، بخشدارن و مدیران دست اندرکار انتخابات است.

ثمینی با تاکید بر اینکه اگر در روند انتخابات احساس کنیم که هر کدام از مدیران، فرمانداران و بخشداران موضع گیری خاصی دارند و یا له یا علیه کاندیدایی حرکت می کنند به طور قطع تصمیم لازم برای آنها با نظر استاندار اتخاذ خواهیم کرد، افزود: رسانه ها در این زمینه به ما کمک کنند.

تبلیغات زود هنگام انتخابات ممنوع

وی با بیان اینکه ما باید در حال توسعه استان باشیم، عنوان کرد: به معنای واقعی برای کار و خدمت در استان حضور پیدا کرده ایم و علاقه مندیم که از ظرفیت تمامی گروهها، فکرها و توانایی های آنها بهره بگیریم و اصحاب رسانه می توانند در این زمینه و در آرامش بخشی به فضای استان کمک کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه اگر برخی از افراد سمت و سویی را در این شرایط و مقطع داشته باشند که خدایی ناکرده به تنش ختم شود قطعا در توسعه پرسرعت استان دچار مشکل خواهیم شد، عنوان کرد: در این راستا رسانه ها با هر تفکر و دیدگاهی ما را کمک کنند.

ثمینی با بیان اینکه تاکید ما این بوده که نگران نباشید و انتخابات سالم برگزار خواهد شد، افزود: انتخابات در کمال امنیت، صحت و آرامش در استان برگزار می شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به بحث تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در استان، عنوان کرد: کسانی که قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس را دارند اگر خیلی آشکارا و با صراحت تبلیغات خود را آغاز کنند خلاف قانون و مقررات است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه تبلیغات رسمی تنها در یک هفته قبل از روز برگزار انتخابات خواهد بود، گفت: در این راستا هر کسی بخواهد به تبلیغات آشکار دامن بزند، غیر قانونی خواهد بود و به طور قطع هم در این زمینه تذکر داده خواهد شد و هم در آینده در مسائل تایید صلاحیت آنها این عوامل در نظر گرفته خواهد شد.


10217623
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است