استانی 16:21 - 28 آذر 1393
اهواز - ایرنا - زایران کربلای معلا با گذشت 28 ساعت از زمان پرواز اهواز - مشهد شرکت هواپیمایی 'اترک'، همچنان در فرودگاه اهواز سرگردان هستند.

به گزارش ایرنا، 150 مسافر که از طریق مرزهای چذابه، شلمچه و مهران به داخل کشور بازگشته و بلیط دریافت کرده بودند، قرار بود با این پرواز (11 و 10 دقیقه پنجشنبه) عازم مشهد شوند که به دلیل بدی هوا و نامناسب بودن شرایط جوی، این پرواز لغو شده و قرار می شود پرواز دیگری جایگزین آن شود.



اما تا زمان ارسال خبر، 28 ساعت از زمان پرواز می گذرد اگر چه تعدادی از مسافران با قطار و اتوبوس عازم مشهد شده اند اما 60 نفر دیگر از زایران همچنان در محوطه فرودگاه منتظر ایستاده اند.



به دنبال تاخیر 24 ساعته از موعد پرواز در نهایت شرکت اترک تصمیم می گیرد یک دستگاه اتوبوس برای بازگشت زایران به مشهد مهیا کند که از طریق این اتوبوس حدود 40 نفر از مسافران عازم مشهد می شوند و به غیر از بخشی از مسافران که توسط قطار عازم مشهد شده بودند بقیه که در مجموع 60 نفر هستند همچنان منتظر پرواز در فرودگاه به سر می برند.



یکی از مسافران این پرواز به خبرنگار ایرنا گفت: در حالی که علت لغو پرواز را شرایط جوی اعلام کرده بودند،یک پرواز از مشهد دیشب به زمین نشست اما تاکنون پروازی برای بازگشت ما اختصاص نداده اند.



حمیدرضا هنرور افزود: با گذشت 28 ساعت قول داده اند تا ساعاتی دیگر پروازی از تهران عازم اهواز شود تا مسافران را راهی مشهد کند اما همچنان خبری نشده است.



وی ادامه داد: این تنها پروازی نبود که تاخیر داشت و فرودگاه اهواز در این ساعت ها لغو پروازهای بسیاری را شاهد بود که نارضایتی مسافران را به دنبال داشت.



مسافران پرواز شماره 1903 اهواز - مشهد متعلق به شرکت هواپیمایی اترک با گذشت 28 ساعت همچنان در فرودگاه اهواز به سر می برند.



نماینده شرکت هواپیمایی اعلام کرد که پروازی برای بازگشت مسافران به مشهد اختصاص خواهد یافت.



591/645

انتهای پیام /*


5449204
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است