فرهنگی‌هنری 10:52 - 30 اسفند 1395
ویژه برنامه «سه ستاره»، شب گذشته با حال و هوای نوروزی برگزار شد و میزبان چهره‌های زیادی از جمله اکبر عبدی، کیمیا علیزاده، محمدرضا علیمردانی و مهران غفوریان و مادرش بود. همچنین محمد علیزاده تندیس مردمی بهترین خواننده تیتراژ سریال سال را در این برنامه از دستان مادرش گرفت.

صراط: ویژه برنامه «سه ستاره»، شب گذشته با حال و هوای نوروزی برگزار شد و میزبان چهره‌های زیادی از جمله اکبر عبدی، کیمیا علیزاده، محمدرضا علیمردانی و مهران غفوریان و مادرش بود. همچنین محمد علیزاده تندیس مردمی بهترین خواننده تیتراژ سریال سال را در این برنامه از دستان مادرش گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، ویژه برنامه شب عید شبکه سه با تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی، یکشنبه شب 29 اسفند درحالی روی آنتن رفت که کیمیا علیزاده به عنوان اولین میهمان از برگزیده های سال «سه ستاره» روبروی علیخانی ایستاد و از مردم برای انتخابش تشکر کرد. مربی علیزاده کسی بود که برای اهدای تندیس پا به صحنه گذاشت و این اتفاق برای کیمیا تبدیل به سورپرایز شد و او را تحت تأثیر قرار داد.

پس از اعلام برگزیده بخش ورزشکار زن، حسن یزدانی به عنوان برترین ورزشکار مرد سال از نگاه مردم روبروی علیخانی و دوربین ایستاد و باز تشکر از مردم از اردوهای ورزشی‌اش در سال آینده گفت. او عنوان کرد که پنجم عید برای مسابقات پیش رو به اردو می‌رود. پس از آن پدر و مادر یزدانی برای اهدای جایزه پسرشان به صحنه آمدند و دقایقی با علیخانی درباره ویژگی‌های پسر ورزشکاراشان صحبت کردند.



انتقاد اکبر عبدی از تجمل‌گرایی



اما بعد از اعلام برگزیده‌های مردمی این بخش نوبت به آمدن اکبر عبدی با دخترش به این ویژه برنامه رسید. این بازیگر و دخترش المیرا عبدی درحالی روبروی احسان علیخانی ایستادند که اکبر عبدی همان ابتدای صحبت‌هایش گفت: «قرار بود که مادرم هم همراهم باشد اما به خاطر سرماخوردگی و بدن دردی که داشت، عذرخواهی کرد.» او پس از این صحبت عنوان کرد: «زنان و مادران هم فرشتگان زمینی و هم فرشته های آسمانی هستند و دختر من المیرا که فرشته زمینی است تا چند روز دیگر ازدواج می‌کند و قرار است فرشته آسمانی هم بشود.»

عبدی خبر ازدواج دخترش را اولین بار در ویژه برنامه علیخانی اعلام کرد و به شوخی گفت: «داماد من خیلی خجالتی است اما من کاری به این حرف‌ها ندارم و تکه خودم را می اندازم.»



المیرا عبدی هم با تایید حرفهای پدرش درباره زندگی آینده‌اش صحبت کرد و پس از آن اکبر عبدی در پاسخ به سوْال احسان علیخانی درباره جهیزیه دخترش، از تجمل گرایی ایراد گرفت و گفت: «قرار نیست که همه چیز در اختیار آدمها باشد و زن و شوهر خودشان باید زندگی‌شان را بسازند.»



از خبر ازدواج دختر اکبر عبدی تا خاطرات مادر مهران غفوریان

در ادامه، زوج جوانی که در اولین سال زندگی‌شان صاحب یک پنج قلو شده‌اند، از یزد مهمان این ویژه برنامه شدند و به جمع خانواده عبدی اضافه شدند. عبدی با این خانواده هم شوخی‌های خودش را ادامه داد.

عبدی در پایان صحبت‌هایش برای مردم آرزوی سالی خوب کرد و گفت: «این خبرهای مجازی که درباره ما می‌زنند که معمولا یا ما را می‌کشند و یا بستری می‌کنند اصلا خوب نیست اما من برای همه آرزوی سالی پر از اتفاقات خوش دارم، همچنین امیدوارم که اوضاع خاورمیانه هم آرام بشود.»



بهترین کادوی زندگی مادر محمد علیزاده



پس از پخش آیتمی از تئاتر کودکان کار با حضور ویدا جوان، نوبت به اعلام بخش برگزیده تیتراژهای برتر سال ٩٥ از نگاه مردم رسید.

امید نعمتی به عنوان اولین میهمان این بخش تندیسش را دریافت کرد و پس از این خواننده که به خاطر خواندن تیتراژ سریال «لیسانسه‌ها» به این برنامه آمده بود، محمد علیزاده روبروی احسان علیخانی ایستاد. مادر علیزاده برای اهدای تندیس این خواننده روی صحنه حاضر شد و درباره پسرش گفت: «محمد بهترین کادوی زندگی من است، او هرچیزی که خوب است به دست آورده و بسیار پسر مهربانی است و من از او راضی هستم ، خدا از او راضی باشد.»

علیزاده هم درباره تندیس «سه ستاره» گفت: «بهترین عیدی امسال من این تندیس «سه ستاره» است و برایم دریافتش خیلی مهم بود و این هدیه از دست مردم حال امسالم را خوب می کند.»

 او همچنین قطعه «عشقم این روزا» را برای مادرش به صورت زنده اجرا کرد. علیزاده به خاطر تیتراژ سریال «برادر» توانست نظر مردم را جلب کند.

شیطنت‌های مهران غفوریان از نظر مادرش



مهران غفوریان و مادرش هم، میهمانان بخشی دیگر از برنامه احسان علیخانی بودند که پا به صحنه گذاشتند. مادر غفوریان از خاطرات و شیطنت‌های دوران کودکی پسرش گفت و لحظات مفرحی را به وجود آورد.

به این جمع یک نوجوان گرگانی هم اضافه شد که لقبش پسر آهنربایی بود و بدنش فلزات را جذب می‌کرد.

محمدرضا علیمردانی بازیگر و صداپیشه محبوب به همراه کارگردان «دیرین دیرین» دیگر مهمان علیخانی بود که گپی درباره کارهای اخیرش زد.

فروشنده های جنوبی و شمالی که با شیوه های نوین جذب مخاطب می‌کنند هم در ادامه در کنار این دو نَفَر قرار گرفتند. در پایان عباس رضازاده با تقلید صدا، آخرین مهمان علیخانی در شب عید شد تا او و گروه تولیدش پس از استراحتی چند ساعته، ویژه برنامه تحویل سال را هم آغاز کنند.


8940944
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برای همدردی با مردم و کودکان مظلوم غزه در ایام ماه مهمانی خدا، روز جمعه از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) با عنوان «مثلا جنگ نیست» رونمایی شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» اماکن متبرکه، هیأت‌ها و مساجد کشور همزمان با شب‌های قدر مجالس احیا و مناجات برپا می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» ساعت بازدید از موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی به مناسبت شب‌های قدر کوتاه‌تر شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان، نمایشگاه قرآن تا ساعت ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره ساخت چند سریال مهم در سال ۱۴۰۳، سرانجام سریال الف ویژه مسعود جعفری‌جوزانی در تلویزیون، تغییر در نظام پخش و رونق ساخت سریال‌های طنز توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تلویزیون امروز فیلم‌های متفاوتی مانند «نیاز»، «دیپورت» و «شلیکی از میان دیوار» را راهی آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ گفت: در برنامه‌ریزی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، توجه به ایرانی‌گری ضروری است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» ویژه برنامه «و خدایی که در این نزدیکی است» رادیو جوان برای شب‌های قدر به مدت پنج شب از حرم مطهر رضوی با حضور کارشناسان مذهبی و مداحان پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پیامبر اکرم (ص) در روایتی به بندگانی اشاره می‌کنند که از رحمت الهی دور می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از سوالات و شبهاتی که ممکن است برای خیلی از افراد به وجود آید این است که آیا واقعاً اسلام دین آسانی است؟ که در این مطلب قصد داریم به آن اشاره کنیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است