استانی 09:23 - 20 فروردین 1399
/اخبار کرونایی استان/
ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: کلاس‌های مجازی این واحد در حال برگزاری است.

کلاس‌های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد در حال برگزاری است

دکتر داریوش جاوید ضمن تبریک سال نو، سال جهش تولید و تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)، اظهار کرد: کلاس‌های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد با هماهنگی واحد الکترونیک در حال برگزاری است. هرچند به دلیل مشکلات زیرساخت شبکه کشوری در برخی مواقع با کندی شبکه مواجه هستیم که ان شاالله با زحمات همکاران در واحد الکترونیک و پیگیری عزیزان پشتیبان آموزش مجازی واحد بروجرد؛ به‌زودی رفع خواهد شد و تلاش همه ما در جهت ارتقاء کیفیت آن است.

وی تصریح کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، دانشگاه آزاد اسلامی به‌منظور تداوم فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کلاس‌های درسی خود را به‌صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد خاطرنشان کرد: با یاری خداوند متعال و همت استادان و کارکنان، این واحد تاکنون توانسته است هزاران ساعت کلاس آنلاین برگزار کند و چند صد جزوه و کتاب توسط استادان برای استفاده دانشجویان در سامانه آموزش دانشگاه الکترونیک آپلود شده است.

جاوید اضافه کرد: هماهنگی اولیه برای شروع کلاس‌ها از روز شنبه ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۸ و با برپایی چند کلاس در مقطع تحصیلات تکمیلی انجام شد و تاکنون بیش از ۱۲۰۰ کلاس آنلاین برگزار شده است و در موعد ۵ تا ۱۵ فروردین نیز که هنگامه تعطیلات نوروزی است استادان ۳ جلسه جبرانی برای کلاس‌هایی که در اسفندماه تشکیل نشده‌اند برگزار کرده‌اند که تعداد این کلاس‌ها نیز بیش از ۱۰۰۰ کلاس بوده است.

وی بیان کرد: بسیاری از دانشجویان با استفاده از تلفن همراه در کلاس‌های آنلاین حاضر شده‌اند و از مطالب ارائه شده استفاده کرده‌اند.

رئیس واحد بروجرد ادامه داد: سایت آموزش این واحد به آدرس LMS۰۸.IAUEC.AC.IR در دسترس است و یک تیم پشتیبان متشکل از ۹ متخصص در زمینه کلاس‌های مجازی از ساعت ۸ صبح تا پاسی از شب، بدون هیچ وقفه‌ای حتی در تعطیلات نوروز در حال رفع مشکل اساتید و دانشجویان و خدمت‌رسانی و پاسخگویی به سؤالات آنان هستند.

جاوید عنوان کرد: البته دانشجویانی که دروس خود را در سامانه مجازی مشاهده نمی‌کنند کمی تحمل کنند، فایل اصلاحی به‌زودی برای سازمان مرکزی ارسال خواهد شد.

وی اظهار کرد: برای اطلاع‌رسانی دقیق و سریع، کانال روابط عمومی دانشگاه را نیز راه‌اندازی کرده‌ایم. بنابراین منبع اخبار و اطلاعاتی که در کانال رسمی دانشگاه قرار می‌گیرد قابل استناد خواهد بود و من از دانشجویان می‌خواهم اخبار و اطلاعات دانشگاه را فقط از کانال رسمی این دانشگاه پی گیری کنند چراکه مطالب سایر کانال‌ها مورد تائید دانشگاه نیست.

رئیس واحد بروجرد تصریح کرد: دانشجویانی که به هر دلیلی تاکنون موفق به شرکت در کلاس‌ها نشده‌اند نگران غیبت نباشند ولی تلاش کنند برای اینکه از درس‌ها عقب نمانند بقیه جلسات را به‌صورت آنلاین در کلاس‌های مجازی شرکت کنند.

دکتر جاوید خاطرنشان کرد: دانشجویانی که هنوز موفق به انتخاب واحد نشدند فرصت دارند که تا سی‌ام فروردین، نسبت به انتخاب واحد یا اضافه کردن دروس اقدام کنند و درصورتی‌که دانشجویی انتخاب واحد نکند برای او مرخصی تحصیلی منظور خواهد شد.

انتهای پیام


10475008
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است