بین‌الملل 14:51 - 03 فروردین 1396
دادگاه رژیم آل خلیفه با صدور احکام جدیدی سه جوان بحرینی را به اعدام محکوم کرد.

رژیم آل خلیفه سه بحرینی را به اعدام محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اللولوءه، دادگاه رژیم آل خلیفه روز پنج شنبه سه جوان بحرینی را به اعدام محکوم کرد.

«ابراهیم سرحان» از وکلای بحرینی در صفحه خود در شبکه اجتماعی توئیتر از صدور حکم اعدام از سوی دادگاه جنایی بحرین علیه میثم عمران حسین عمران (حکم غیابی)، عبدالمحسن صباح عبدالمحسن محمد (حکم غیابی) و محمد علی صباح عبدالمحسن خبر داد که از میان آنها تنها یک نفر در بازداشت است.

این سه جوان بحرینی در مجموع ۱۷ نفری قرار دارند که دو سال پیش رژیم بحرین آنها را به تشکیل گروه تروریستی متهم کرد و برخی از آنها از جمله «خلیل الحلواجی» معارض معروف بحرینی به ۱۰ سال زندان محکوم شدند.

این در حالی است که احکام صادره علیه سه جوان بحرینی در نیمه ماه ژانویه گذشته که از آنها تحت شکنجه اعتراف گرفته شده بود انتقادات بین المللی گسترده ای را به همراه داشت.

رژیم آل خلیفه از زمان آغاز خیزش مردمی در بحرین از سال ۲۰۱۱ اقدامات سرکوبگرانه ای را علیه فعالان و علمای بحرینی به اجرا گذاشته است.


8945341
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن پنجشنبه شب در سخنانی با تاکید براینکه رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد، خطاب به آمریکایی‌ها گفت: آنها در تجاوز نظامی خود به یمن، شکست را از انگلیس به ارث خواهند برد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» قسام خانه‌ای را پس از ورود اشغالگران اسراییلی منفجر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور اوکراین در تماسی تلفنی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار ارسال کمک‌های فوری به کی یف شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرگئی لاوروف، عنوان کرد که سران ارمنستان با بهانه‌هایی غیرواقعی به دنبال برهم زدن روابط با مسکو هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر کل سازمان ملل روز پنجشنبه در سخنانی گفت نمی‌تواند غمی را که در دیدار با پناهندگان فلسطینی در سفرش به مصر و اردن تجربه کرده از بین ببرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع خانواده های اسرای این رژیم مدعی شد که ارتش آن در حال آماده شدن برای ورود به شهر رفح در نوار غزه است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت امور خارجه فنلاند اعلام کرد که کارگروهی به ریاست هلسینکی به این نتیجه رسیده است که توافقنامه دفاعی با آمریکا حاکمیت این کشور را تضعیف خواهد کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است