ورزشی 20:17 - 09 اردیبهشت 1395
دیدار تیم‌های سایپا و استقلال با برتری دو بر یک آبی های پایتخت به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های سایپا و استقلال از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری دو بر یک استقلال به پایان رسید. برای استقلال در این دیدار امید ابراهیمی در دقیقه 52 از روی نقطه پنالتی و پروپئیچ در دقیقه 81 و علی قلی زاده برای تیم سایپا در دقیقه 64 گلزنی کردند.

گزارش نیمه اول:

در ابتدای این نیمه استقلال بازی بهتری را به نمایش گذاشت و شاگردان مظلومی بیشتر تمرکز خود را به حملات از جناح چپ اختصاص داده بودند. در اواسط این دیدار تیم سایپا از شکل دفاعی خود کمی خارج شد و بازی متعادلی از سوی دو تیم ارائه شد.

اولین فرصت این دیدار را استقلالی‌ها در دقیقه ششم بازی به دست آوردند. ارسال یک کرنر از سوی خسرو حیدری با ضربه سر ابراهیمی همراه شد اما توپ او به شکلی خطرناک از کنار دروازه سایپا راهی اوت شد.

در ادامه و در دقیقه 16 این دیدار روی اشتباه حاج محمدی، غلامرضا رضایی در شرایط مقابل دروازه استقلال قرار گرفت که می‌توانست با یک شوت دروازه استقلال را باز کند اما در آخرین لحظه فرشید اسماعیلی با پرتاب خود برابر توپ، مانع از گلزنی او شد.

در اواسط این دیدار استقلالی ها حملات خوبی را روی دروازه تیم سایپا تدارک دیدند اما در همه این حملات بی‌دقتی آنها و البته هوشیاری مدافعان سایپا باعث شد تا تهدید جدی‌ای روی دروازه تیم نارنجی پوش ایجاد نشود.

در دقیقه 22 این دیدار علی قلی‌زاده از تیم سایپا، پشت محوطه جریمه تیم استقلال صاحب توپ شد و با یک ضربه فنی تلاش کرد دروازه آبی ها را باز کند اما رحمتی با یک شیرجه بلند توپ را در آغوش گرفت.

در اواخر این نیمه تیم سایپا به دلیل فشاری که تیم استقلال روی دروازه این تیم آورد مجبور به دفاع چند لایه شد و همین مساله ضریب اشتباهات بازیکنان سایپا را بالا برد اما آبی های پایتخت در ایجاد موقعیت چندان موفق نبودند تا اینکه سایپایی ها در دقیقه 40 در یک ضد حمله موفق به گرفتن یک ضربه ایستگاهی شدند و این ضربه را ترابی به سمت دروازه استقلال زد که به شکلی خطرناک از کنار دروازه آبی ها راهی اوت شد.

در پایان این نیمه تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه به جایی نرسید تا بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

گزارش نیمه دوم:

با آغاز نیمه دوم این دیدار روی فرار خوب شهباززاده، استقلالی ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند ولی این موقعیت مناسب را امید ابراهیمی با زدن توپ به بالای دروازه سایپا از دست داد.

در دقیقه 48 این دیدار روی حرکت عمقی فخرالدینی، مدافع تیم سایپا روی او مرتکب خطا شد و این توپ را ابراهیمی در دقیقه 52 به گل تبدیل کرد. دلیل این اختلاف زدن توپ اعتراضات دنباله دار سرمربی سایپا به صالحی داور بازی بود.

بعد از این گل تیم سایپا حملات گسترده‌ای را روی دروازه آبی ها تدارک دید و استقلالی‌ها هم با دفاع چند لایه تلاش کردند تا از تگ گل خود مراقبت کنند. یکی از این فرصت ها را غلامرضا رضایی در دقیقه 59 به دست آورد و ضربه محکم او از داخل محوطه جریمه استقلال راهی اوت شد. با این حال تلاش سایپایی ها در دقیقه 64 جواب داد و ارسال مهدی ترابی با ضربه علی قلی زاده همراه شد تا بازی یک بر یک مساوی شود.

در ادامه این دیدار دو تیم حملات پراکنده‌ای روی دروازه یکدیگر داشتند و یکی از این فرصت ها را پروپئیچ برای استقلال در دقیقه 76 و تنها چند ثانیه بعد از ورودش به زمین از دست داد. او در حالیکه با یک ضربه سر براحتی می توانست دروازه سایپا را باز کند، نتوانست بر روی توپ اثری بگذارد دوجکوویچ براحتی این توپ را در آغوش بگیرد.

در دقیقه 81 این دیدار حمله گسترده استقلالی ها روی دروازه تیم سایپا با ضربه چیپ دیدنی شهباززاده از بالای سر دروازه بان سایپا همراه بود و روی خط دروازه این پروپئیچ بود که توپ را به گل تبدیل کرد تا حساب کار دو بر یک به سود آبی ها شود.

در دقیقه 84 این دیدار شهباززاده با یک شوت از پشت محوطه جریمه سایپا تلاش کرد حساب کار را سه بر یک کند اما توپ او با اختلافی اندک راهی اوت شد.

در اواخر این دیدار تیم سایپا بار دیگر برای جبران نتیجه حملات گسترده ای را روی دروازه استقلال ایجاد کرد و یکی از این فرصت ها را مهدی ترابی در دقیقه 87 از دست داد. شوت سنگین او از پشت محوطه جریمه استقلال با اختلافی اندک راهی اوت شد. در نهایت تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه بی حاصل بود تا این دیدار را استقلال دو بر یک به سود خود کند.

ترکیب سایپا: رادکو دوجکوویچ، سجاد مشکل پور، مجید ایوبی، ابراهیم شکوری، علی قلی زاده (مسعود ابراهیم زاده 85)، روزبه شاه علیدوست، ابراهیم صادقی، علی زینالی (میلاد میداوودی 70)، مهدی ترابی و غلامرضا رضایی (مجتبی رمضانی 90).

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، هرائر مگویان، امید نورافکن، امین حاج محمدی، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای (مهدی مومنی 65)، جابر انصاری (پروپئیچ 76)، خسرو حیدری و سجاد شهباززاده (میلاد شعبانلو، 1+90).


7851744
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مربی اسپانیایی تیم فوتبال استقلال پس از تعطیلات فردا راهی ایران می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است