فرهنگی‌هنری 13:22 - 12 بهمن 1393
فیلم برنده گلدن گلوب «هتل بزرگ بوداپست» موفق شد جایزه بهترین فیلم معاصر انجمن کارگردانان هنری آمریکا را به خود اختصاص دهد.

برنده «گلدن گلوب» جایزه انجمن کارگردانان هنری را هم برد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برندگان نوزدهمین دوره جوایز انجمن کارگردانان هنری شب گذشته طی مراسمی که در هتل «بورلی هیلتون» برپا شد، معرفی شدند و نام «هتل بزرگ بوداپست‌»، «مرد پرنده» و «نگهبانان کهکشان» در بخش‌های اصلی این رویداد سینمایی و تلویزیونی اعلام شد.

در بخش تلویزیونی هم سریال‌های پرطرفداری چون «بازی تاج و تخت»، «داستان وحشت آمریکایی» و «نظریه بیگ‌بنگ» برنده شدند.

«هتل بزرگ بوداپست» به کارگردانی «وس اندرسون» که جایزه بهترین فیلم کمدی یا موزیکال «گلدن گلوب» را در کارنامه‌اش دارد، موفق شد جایزه فیلم تاریخی را به خانه ببرد. در بخش بهترین فیلم تخیلی «نگهبانان کهکشان» به عنوان برنده معرفی شد.

فیلم «مرد پرنده» ساخته جدید «آلخاندرو گونزالو ایناریتو» که اخیرا جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در فیلم‌های کمدی یا موزیکال و بهترین فیلمنامه «گلدن گلوب» را به دست آورده بود،‌ برنده بخش فیلم معاصر شد.

این اثر که در جوایز اسکار امسال در 9 بخش از جمله بهترین فیلم نامزد کسب جایزه است، توانست به عنوان بهترین فیلم بیست‌وششمین دوره جوایز انجمن تهیه‌کنندگان را نیز از آن خود کند تا شانس خود را در جوایز اسکار افزایش دهد. ساخته تحسین‌شده «ایناریتو» در جوایز «بفتا» نیز در 10 شاخه نامزد کسب جایزه است.

به گزارش هالیوود ریپورتر،‌ یکی از قسمت‌های «بازی تاج‌وتخت» موفق شد جایزه اپیزود تک‌دوربینه یک‌ساعته را در میان آثار تخیلی یا تاریخی کسب کند. جایزه همین بخش تلویزیونی در حوزه کارهای معاصر به اپیزودی از «کارآگاه واقعی» رسید.

«داستان وحشت آمریکایی» جایزه بهترین مینی‌سریال تلویزیونی را از آن خود کرد و جایزه بهترین سریال چنددوربینه به «نظریه بیگ‌بنگ» سریال معروف کمدی تعلق گرفت.

انتهای پیام


5749552
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همان‌گونه که انتظار می‌رفت، استقبال از سینما‌ها با شتاب بسیاری دنبال می‌شود و علاوه بر شکستن چندین رکورد، گیشه هم اختلاف خود را با مدت زمان مشابه سال گذشته، بیشتر کرده و به رقم ۷۶ میلیارد تومان رسیده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حرم امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام برای ایام شهادت آن حضرت سیاهپوش شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تلویزیون امروز فیلم‌های مختلفی مانند «مردی از کنتاکی»، «تنگه ابوقریب»، «سرقت»و «خزنده» را راهی آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه گفت: در برنامه «بی‌انتها» واگویه‌های افراد مختلف با خدا را می‌شنویم و از زاویه دید‌های مختلف، دنبال رنگ خدا در زندگی هستیم.  
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گیلانی تأکید کرد که روزه فقط به نخوردن و نیاشامیدن نیست بلکه توجه صحیح به روزه و عبادات شرط بندگی است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» زمستان سال گذشته اتفاقات متنوعی را برای رادیو تلویزیون به دنبال داشت که به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است