وبگردی 20:44 - 11 شهریور 1393
مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتی چون:ادامه افزایش واردات خودرو / واردات خودرو 800 میلیون دلاری شد + جدول ، اصلاح نظامات پولی و بانکی از اولویت‌های بسته خروج از رکود / لزوم توجه به واحدهای کوچک و متوسط ، خودروسازان همچنان به فکر وارد کردن مخزن سی‌ان‌جی از خارج هستند و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:



طلسم دو ساله تسهیلات مسکن روستایی شکست / دریافت تسهیلات 15 میلیون تومانی از بیست روز آینده







 مهدیان با اشاره به افزایش 15 درصدی تسهیلات مسکن روستایی گفت: روستایان می‌توانند از 20 روز آینده تسهیلات 15 میلیون تومانی مسکن روستایی را دریافت کنند.



ادامه افزایش واردات خودرو / واردات خودرو 800 میلیون دلاری شد + جدول


بر اساس آمار گمرک، در پنج ماهه سال جاری 43 هزار و 986 خودرو به ارزش 865 میلیون و 159 هزار و 762 دلار به کشور وارد شد.



اصلاح نظامات پولی و بانکی از اولویت‌های بسته خروج از رکود / لزوم توجه به واحدهای کوچک و متوسط

 آل اسحاق گفت: اصلاح مجموعه نظامات پولی کشور از دیگر اولویت‌های مهم است که باید به آن توجه شود، البته دولت با دیدگاه ساماندهی نظام پولی و بانکی موافق است و مجلس هم باید در این امر دولت را یاری کند.



سکه امامی 947 هزار تومان / دلار 3143 تومان / طلای 18 عیار 96 هزار تومان


امروز بازار سکه همزمان با افت طلای جهانی شاهد تقویت دلار داخل بود که سکه‌های طلایی اثری متفاوت پذیرفتند.



آزادراه ساوه ـ همدان امروز مسدود است/ محدودیت تردد در محور گرمسار ـ سمنان


 آزاد راه ساوه ـ همدان، مقطع واقع در استان مرکزی، مورخ 11 شهریور، از ساعت 8 الی 9 باند شمالی و از ساعت 13 الی 14 باند جنوبی، بدلیل اجرای عملیات احداث پل فلزی هدایت آب در کیلومتر 76، مسدود و تردد در زمان انسداد به صورت دوطرفه از محور قدیم ساوه - همدان انجام می‌شود.



تدوین و تصویب ابلاغ سندچشم اندازسی ان جی به عنوان نقشه راه توسعه CNG


مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران از احداث هزار جایگاه توسط بخش خصوصی خبر داد و گفت: این جایگاهها در کشور در ظرف 5 سال آینده به روش بیع متقابل و استفاده از اعتبارات صندوق توسعه در کشور احداث می شود.



خودروسازان همچنان به فکر وارد کردن مخزن سی‌ان‌جی از خارج هستند


رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت گفت: باید به صنایع داخلی توجه بیشتری کرد، چرا که ظرفیت ساخت مخزن در داخل کشور 1.6 میلیون دستگاه است که در سال گذشته تنها 70 هزار دستگاه تولید کرده‌اند و هنوز هم خودروسازان به دنبال واردات مخزن هستند و متأسفانه نهادهای دولتی هم با آنها همراهی می‌کنند.



سهام عدالت موجب پیچیدگی کار سازمان خصوصی‌سازی است

 28 میلیارد تومان سهم واگذار شده در 6 ماه سال گذشته



رشد شاخص در فرابورس ادامه یافت

 در پایان معاملات فرابورس تعداد 44 هزار و 304 سهم اوراق بهادار به ارزش 343 هزار و 558 ریال در 13 هزار و 650 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.



ضرورت وجود قانون جامع ملی در گردشگری کشور


 رحمانی با اشاره به اینکه گردشگری کشور از نبود یک قانون جامع ملی گردشگری رنج می‌برد، گفت: در این حوزه قانون جامعی باید برای گردشگران وجود داشته باشد تا اهداف سازمان به توسعه گردشگری منجر شود.


4631787
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» شبکه ان. بی. سی از نگرانی مقام‌های ارشد آمریکایی نسبت به اقدامات احتمالی رژیم صهیونیستی پس از حمله ایران، بدون توجه به عواقب آن پرده برداشت و نوشت: نگرانی کاخ سفید نحوه مدیریت تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» شعر فارسی در قله‌ اشعار جهان چشم نوازی می‌کند و همچنین کسانی در قله‌ شعر ایرانی خود نمایی کرده‌اند؛‌ اول اردیبهشت به‌ اسم شاعری نامگذاری شده که از منظر رهبر انقلاب در صدر قله شعر فارسی قرار دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بارانی که در بهار از آسمان نازل می‌شود، طبق روایات دارای خواص و آثار بسیاری است. پس چنانچه مقداری از آن را در ظرف پاکیزه‌ای جمع کرده و آداب و دعاهای آن را به درستی انجام دهید از آثار و برکات بسیاری که بر آن ذکر شده است، در شگفتی فرو می‌روید...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» پرتکرارترین توصیه رهبر انقلاب طی حدود یک ماه اخیر، پس از توصیه‌های معنوی، «وحدت و همدلی» بوده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» پرتکرارترین توصیه رهبر انقلاب طی حدود یک ماه اخیر، پس از توصیه‌های معنوی، «وحدت و همدلی» بوده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یک مدرس دانشگاه گفت: یکی از ویژگی­‌های سعدی، سادگی و روانی زبان و صراحت کلام در بیان معانی بلند است، اینکه ادبا به سعدی عنوان هنری «افصح المتکلمین» داده‌­اند، به خاطر همین روانی سخن و فصاحت و بلاغت زبان وی است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رأی‌گیری در شورای امنیت بر سر عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل روز گذشته در نیویورک انجام شد و آمریکا به‌عنوان اصلی‌ترین حامی رژیم صهیونیستی، این قطعنامه را وتو کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول بخش امداد سازمان دفاع مدنی غزه از کشور‌ها و نهاد‌های بین‌المللی به دلیل بی‌توجهی به خواست این سازمان برای دریافت سوخت به منظور امدادرسانی به قربانیان حملات رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بعد از شلیک شکوهمند موشکهای بالستیک و کروز در عملیات وعده صادق بر فراز اسرائیل غاصب، به عمق استراتژی دفاعی کلام تاریخی امام (ره) که فرمود:
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» دبی در حال تجربه یکی از بدترین سیل‌های تاریخ خود است و بسیاری از این موضوع حیرت زده شده‌اند زیرا این کشور ده‌ها سال برای کنترل آب و هوا تلاش کرده و از روش‌های بارورسازی ابرها استفاده کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است