استانی 01:41 - 07 آذر 1393
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر خبر داد
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر از آبرسانی به 518 روستای استان بوشهر خبر داد.

آبرسانی به 518 روستای استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، روح‌الله طاهریان‌پور شامگاه پنجشنبه در آیین آبرسانی به روستای بند محمد عبدالله اظهار داشت: اجرای این پروژه با مشارکت مردم و مسئولان بود و همین امر سبب شد که هزینه‌ها کاهش یابد.

وی افزود: برای تامین آب روستا هیچ انشعابی روی خطوط آب استان تعبیه نشده بود و اخذ مجوز این شبکه نیز کار بسیار سختی بود که با تلاش نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی و پیگیری ایشان در تهران محقق شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این پروژه در حالی شروع شد که هیچ منبع اعتباری نداشت و حضور و مشارکت مردم باعث صرفه‌جویی 1.8 میلیارد ریالی در این پروژه شده است.

طاهریان‌پور تصریح کرد: هم‌اکنون در تمام کشور از نظر منابع آب مشکل داریم و مردم باید صرفه‌جویی کنند و با مدیریت مصرف آب، به دیگران نیز اجازه استفاده بدهند.

وی گفت: این پروژه از طریق منبع تامین خط آب کوثر اجرا شده و دبی مورد نیاز فعلی آن 0.3 لیتر بر ثانیه است و تا ابتدای سال آینده به 0.5 لیتر بر ثانیه می‌رسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر بیان کرد: 7 کیلومتر خط انتقال و یک کیلومتر شبکه توزیع در این طرح انجام شده و لوله پلی‌اتیلن به قطر 62 تا 110 میلیمتر اجرا شده است.

طاهریان‌پور یادآور شد: برای این پروژه باید بیش از 3 میلیارد ریال هزینه می‌شد که با همکاری مردم و صرفه‌جویی 1.8 میلیارد ریالی، حدود 1.2 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی از آبرسانی به 518 روستای استان بوشهر خبر داد و افزود: در شرایط کنونی تعداد 518 روستای استان با جمعیت 309 هزار نفر از خدمات مجموعه آب و فاضلاب روستایی استان برخوردار هستند.


5286823
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است