اجتماعی 18:06 - 27 اردیبهشت 1397
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از گیر کردن انگشتان دست دختربچه‌ای دو ساله در چرخ گوشت خبر داد.

چرخ گوشت انگشتان دختر دو ساله را بلعید

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، افزود: در ساعت ۱۴ و ۳۲ دقیقه امروز وقوع حادثه چرخ گوشت به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی عوامل یک گروه نجات را به محل حادثه که در یکی از بیمارستان‌های مرکزی تهران بود، اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل اتاق عمل بیمارستان مشاهده شد که دست چپ دختربچه‌ای دو ساله داخل چرخ گوشت رفته و آسیب جدی به انگشتانش وارد شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران ادامه داد: آتش نشانان در اتاق عمل اقدام به برش چرخ گوشت کردند و موفق شدند تا دست این دختربچه را از داخل چرخ گوشت خارج کنند البته امیدواریم با تلاش پزشکان مشکلی برای انگشتان دست این دختربچه به وجود نیاید.

ملکی ساعت اتمام عملیات آتش نشانان در این حادثه را ۱۵ و ۵۱ دقیقه اعلام کرد و به خانواده‌ها هشدار داد: برای استفاده از چرخ گوشت، اتو و ... حتما نکات ایمنی را رعایت کنید. بهتر است چرخ گوشت را روی میز یا لبه اوپن آشپزخانه قرار دهید و از کار با آن در حضور کودکان جدا خودداری کنند.

انتهای پیام


9781786
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری منطقه یک گفت: تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس به عنوان یکی از نقاط پر تردد گردشگری منطقه یک با هدف زیباسازی محیطی و بصری، اجرا و نصب شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه قضائی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان ایستاد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا از جان باختن ۵۸۵ نفر در سفر‌های نوروزی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس کل دادگستری استان تهران بر ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم» تاکید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از افتتاح خانه روزنامه‌نگاران در سال جدید خبر داد و گفت: این خانه در محل خانه نراقی واقع در چهار راه طالقانی خواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جشنواره بزرگ
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران گفت: در ماه‌های اولیه سال جاری برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته است که پدیده زباله‌گردی و کودکان کار ساماندهی شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» استاندار تهران گفت: اقدامات داوطلبانه هلال احمر جهاد خاموش است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اولین جلسه شورای فرهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف تقویت بنیان‌های فرهنگ سازمانی و صیانت و حفظ نیروی انسانی بر اساس آموزه‌های دینی و مذهبی برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به شهروندان در مراسم پرفیض شب‌های قدر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است