سیاسی 18:15 - 29 شهریور 1393
اصفهان- ایرنا- فرماندار سابق شهرستان مبارکه گفت: خدمات ارائه شده توسط مسوولان در برابر بزرگواری و قدر و شان مردم بسیار ناچیز است.

به گزارش ایرنا، « مهدی سلیمانی » روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مبارکه ، افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و ارائه هرگونه خدمت به مردم، انجام وظیفه مسوولان است.



وی افزود: مردم شهرستان مبارکه با اعزام بیش از هفت هزار رزمنده به جبهه های حق علیه باطل و دوران دفاع مقدس دین خود را به نظام اسلامی ادا کردند.



سلیمانی با بیان اینکه تاکنون در عرصه های سیاسی اجتماعی شاهد حضور حداکثری مردم شهرستان مبارکه بودیم، اظهار کرد: میانگین حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته در کل کشور 72 درصد، در استان اصفهان 75 درصد و در مبارکه بیش از 80 درصد بود.



وی با بیان اینکه کار و خدمت ارائه شده در مبارکه در مدت دو سال گذشته حاصل تعامل و کارجمعی مسوولان و مردم است، ابراز امیدواری کرد: فرماندار جدید مبارکه با مدیریت صحیح ، ریل حرکت دستگاه های دولتی را به سوی مسیر مطلوب سوق دهد.



فرماندار سابق مبارکه با بیان اینکه حمل و نقل بار شهرستان یکی از ویژگی های منحصر به فرد شهرستان مبارکه است، گفت: با 33 درصد حمل بار درون استانی و بیش از 20 درصد حمل بار برون استانی از مبدا مبارکه، این شهرستان به قطب حمل و نقل بار استان تبدیل شده است.



سلیمانی با بیان اینکه بر اثر خشکسالی های سال های اخیر خسارات زیادی به کشاورزان شهرستان وارد شد، گفت: بخش عمده ای از خسارات کشاورزان شهرستان مبارکه با تامین آب کشاورزان صحرای مبارکه و کرکوند از طریق کانال مهیار با عنایت و توجه استاندار محترم جبران خواهد شد.



شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.



پ/7150/ 7132

انتهای پیام /*


4755286
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده مردم فسا در مجلس دوازدهم درباره اولویت‌های مجلس دوازدهم توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مجلس برای تامین نظر شورای نگهبان سازمان امور مالیاتی را موظف کرد هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی را به‌عنوان هزینه‌های قابل قبول مالیاتی بپذیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» گزارش کمیسیون بهداشت مجلس درباره دلایل کمبود و گرانی دارو برای ارجاع به قوه قضاییه در مجلس قرائت شد که نمایندگان با آن مخالفت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور عقلانیت انقلابی است چون فرصت اعتماد مردم به نیرو‌های انقلاب را صرف کار‌های بنیادین می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سرلشکر باقری گفت:وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی‌جویانه و تنبیهی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی دولت گفت: در سفر‌های خارجی هم برای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید اقداماتی در دستور کار قرار می‌گیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» متن گزارش کمیسیون کشاورزی مجلس درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در مجلس قرائت شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: قانون مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی شامل کمتر از نیم درصد مردم می‌شود آن هم مربوط به کسانی که مالیات نمی‌دهند و سود هنگفت برده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با اصلاح رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی اعاده شده از شورای نگهبان موافقت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات کشور آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است