استانی 16:22 - 07 شهریور 1393
امام جمعه خلخال:
امام جمعه شهرستان خلخال گفت: مردم و مسئولان باید بیدار باشند چرا که دشمنان اصل نظام را هدف گرفته‌اند.

مردم و مسئولان بیدار باشند دشمنان اصل نظام را هدف گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،‌ حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار کرد: مردم و مسئولان بیدار باشند و بدانند که دشمنان اصل نظام را هدف گرفته‌اند.

وی با اشاره به برخی از انتقادات در مورد دولت گفت: در یک سال اخیر دولت خدمات زیادی را انجام داده که شایان تقدیر است و باید مسئولان بیشتر به فکر مردم باشند و با در نظر گرفتن وجدان و انصاف قضاوت کنند.

امام جمعه خلخال با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: در هفته دولت مسئولان کشور به رهبر معظم انقلاب ارائه گزارش داده و اصلی‌ترین تاکید رهبری کار و فعالیت، خدمت مستمر به مردم و پرهیز از حاشیه‌سازی در خدمت به مردم است.

رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که دولت و دولتمردان با تعامل در رفع مشکلات و در حفظ انسجام یک سو و یک صدا باشند.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب همچنین دولت را از جناح‌بندی به پرهیز فراخواند و اضافه کرد: دولتمردان با حفظ خطوط قرمز و خطوط فاصل حرکت کنند.

امام جمعه خلخال به برنامه مطلوب حفظ انسجام دو روزه گردان‌های بیت‌المقدس و بقیة‌الله سپاه ناحیه خلخال اشاره کرد و ادامه داد: این برنامه با حضور و آمادگی بسیجیان خلخال نشان از اقتدار سپاه و بسیج و بسیجیان در شهرستان خلخال بود.

 

رشتبری جایگاه نماز جمعه را مستقل دانست و گفت: نهاد نماز جمعه به هیچ ارگان دولتی یا تشکیلاتی وابسته نیست و هر جایی که جای نقد باشد، نقد می‌کنیم و هر جایی که جای تعریف باشد و خدمات خوبی به مردم ارائه شود آن را بیان می‌کنیم.

وی به حل مشکلات مسکن مهر شهرستان خلخال اشاره کرد و افزود: مسئولان دقت کنند تا پروژه مسکن مهر به پایان برسد.

رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: سوء مدیریت‌ها و سهل‌انگاری‌ها در بعضی مواقع موجبات ناراحتی مردم که ولی نعمتان این نظام مقدس هستند را سبب شده است.

وی وظیفه بانک‌ها را خدمت در راه توسعه کشور دانسته و حرکت آنها در مسیر بنگاه‌داری را صحیح ندانست و اضافه کرد: بانک‌ها تلاش کنند در بحث رفع تورم و علاج آن در مسیر واقعی و صحیح حرکت کنند نه در مسیر بنگاه‌داری.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیش از خطبه‌های نماز جمعه خلخال نیز مهدی احمدی فرماندار خلخال در جمع مردم خلخال در مصلا از عملکرد دولت در شهرستان خلخال گزارشی عنوان کرد.


4593381
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است