استانی 13:11 - 08 مرداد 1393
مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج خبر داد
مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از تولید و توزیع بیش از 130 هزار تن آسفالت در چهار ماه نخست سال جاری خبر داد.

تولید و توزیع بیش از 130 هزار تن آسفالت طی چهار ماه نخست سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی سلطانی‌مقدم گفت: طی این مدت با صرف 133 هزار و 33 تن آسفالت به صورت مکانیزه، عملیات روکش آسفالت در مناطق 12گانه کرج و سایر پروژه‌های عمرانی سطح شهر اجرایی شد.

وی افزود: اراده و اهتمام مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری و فعالیت مستمر و مطلوب مدیریت تولیدات و کارخانجات و حوزه مدیریت امور اجرایی عمران و نوسازی شهرداری کرج، زمینه ساز تحقق این مهم شده است.

این مسئول با اشاره به تفکیک ماه‌هایی که در آن تولید و توزیع آسفالت انجام گرفته است، عنوان کرد: در ماه فروردین که از هفدهم عملیات تولید و توزیع انجام گرفته است، مقدار 15 هزار و 288 تن، اردیبهشت ماه 39 هزار و 501 تن، خرداد ماه 36 هزار و 681 تن و تیر ماه 41 هزار و 563 تن آسفالت در بین مناطق 12گانه شهرداری کرج، تولید و توزیع شده است.

مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، تاکید کرد: در کنار بهبود کمیت، ارتقای کیفیت و سرعت بخشیدن به اجرای این طرح در معابر با توجه به اولویت‌بندی موضوعی است که باید مدنظر قرار گرفته و از سوی تمام مناطق عملیاتی شود.

سلطانی مقدم تاکید کرد: تحقق این میزان آسفالت طی مدت مذکور نشان از فعالیت و روند رو به رشد سازمان در تامین و توزیع آسفالت دارد که در حال حاضر نیز شهروندان شاهد تغییر و تحول مثبت در بحث آسفالت در معابر شهر کرج هستند.

وی گفت: اقدامات حوزه آسفالت و ساماندهی معابر طی سال‌های اخیر بسیار ملموس و مشهود بوده و در مقایسه با سال‌های پیش قابل مقایسه نیست.


4356220
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است