فرهنگی‌هنری 05:38 - 04 آبان 1393
تهران – ایرنا – روزنامه ایران در شماره روز یکشنبه «اعلام فهرست موسسات مالی غیر مجاز» را تیتر یک کرده و در ادامه با انتشار عکسی از دریاچه ارومیه به تشریح آخرین اقدامات دولت در این خصوص پرداخته است.

به گزارش ایرنا، در خبر یک این روزنامه آمده است: بانک مرکزی از مردم خواست فقط به بانک ها و مؤسسات‏ مجاز مراجعه کنند. بانک مرکزی با انتشار فهرستی نام بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری مجاز را منتشر و اعلام کرد: بانک ها و مؤسسات اعتباری یا سایر نهادهایی که نام آنها در فهرست قرار ندارد، دارای مجوز از این بانک نبوده و مسئولیت ناشی از عملکرد ناصحیح آنها مستقیماً متوجه کسانی می شود که به این مؤسسات مراجعه داشته اند. دو بانک قرض الحسنه مهر ایران و قرض الحسنه رسالت به همراه مؤسسه اعتباری توسعه، مؤسسه اعتباری کوثر مرکزی و مؤسسه اعتباری عسکریه، بانک های قرض الحسنه و مؤسسات مالی مجاز اعلام شده اند. در فهرست بانک مرکزی همچنین شرکت های واسپاری(لیزینگ) دارای مجوز فعالیت، تعاونی های اعتباری دارای مجوز، شرکت های صرافی دارای مجوز و شعب بانک های خارجی در ایران اعلام شده است. مؤسسه هایی نظیر «ثامن الحجج»، «ثامن الائمه»، «آرمان»، «فرشتگان»، «نور»، «میزان»، «فردوسی» و «مولی الموحدین» از جمله مؤسسه هایی هستند که به همراه بانک آینده نامی از آنها در فهرست جدید بانک مرکزی دیده نمی شود.



در خبر مربوط به دریاچه ارومیه نیز آمده است: آب دریاچه ارومیه نسبت به سال آبی گذشته (پایان شهریور امسال) افزایش 23 سانتیمتری داشته است.



کیومرث دانشجو،مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با بیان اینکه از ابتدای مهر هر سال تا انتهای شهریور سال آینده به عنوان یک سال آبی در نظر گرفته می شود، تصریح کرد: «مهر امسال شاهد بارش های قابل توجهی در این استان بودیم.»



«هدف ترکیه درکوبانی‏ چه‏ بود؟» ، «دعوتنامه اسکار برای معتمدآریا»، «هیاهو برای پوشاندن تخلفات گسترده بورسیه ای»، «نگاه مثبت مجلس به وزیر پیشنهادی علوم»، «گزارش معاون روحانی از دیدار با قربانیان اسید پاشی»، «نسبت دانش و سیاست در میزگرد ایران» و «خدمات رایگان بستری برای بازنشستگان» از دیگر عناوین برجسته شده در شماره امروز روزنامه ایران است.



شبس (2) 1346 **1551

انتهای پیام /*


5039040
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی درباره تولیدات سازمان متبوع خود در زمینه عملیات «وعده صادق» توضیح داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم «مست عشق» با جذب ۵۱ هزار مخاطب طی روز گذشته موفق شد تا رکورد بیشترین تعداد مخاطب روز نخست نمایش را از آن خود کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های پایانی اولین هفته از اردیبهشت ماه فیلم‌های سینمایی «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل» و «در مسیر بوستون» از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جبلی گفت: رسانه ملی و وزرات ورزش در حال تدوین آیین‌نامه‌ای درباره حق پخش فوتبال هستند که تقدیم هیئت وزیران خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» استاد پیشکسوت قرآنی گفت: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی با اشاره به فضائل متعدد شاه عبدالعظیم حسنی (ع) از ایشان به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ اسلام یاد کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزارت فرهنگ، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ تدوین شده است، ابلاغ کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان از فعال شدن ۶ خانه فرهنگی ایران در این کشور خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کتابفروشی‌های تایید شده در سامانه بازار کتاب برای حضور در بخش مجازی سی وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۸ اردیبهشت فرصت دارد نسبت به ثبت‌نام در این بخش اقدام کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران بهترین‌های سال گذشته ورزش ایران در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است