استانی 19:13 - 28 خرداد 1397

برخی مشکلات اقتصادی توطئه دشمنان است/ اطلاع رسانی اولویت باشد

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش طاهری بعدازظهر دوشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان‌ سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه مشکلاتی که امروز در جامعه به‌خصوص در اقتصاد وجود دارد، توطئه دشمنان و همچنین زیاده‌خواهی برخی افراد است، تأکید کرد: باید واقعیت‌ها گفته شود تا مردم از شرایط مطلع شوند و این‌یکی از رسالت‌های دستگاه‌های اطلاع‌رسان محسوب می‌شود.

وی افزود: رئیس‌جمهور مصاحبه‌ای که داشت بیان کرد که بیشترین رشد تزریق و عرضه سکه و طلا در کشور رخ‌داده اما بازهم شاهد هستیم که نوسانات بازار بسیار است لذا این نشان می‌دهد که دست‌هایی در کار هستند تا سرمایه اجتماعی دولت که همانا اعتماد مردم است را منکوب کنند.

فرماندار گرمسار، گفت: مسئولان باید متناسب با نیازهای مردم ورود کنند و در بخش‌های مختلف اطلاع‌رسانی را در دستور کار قرار دهند.

شنیدن ناشنیده‌ها رسالت دستگاه‌های اطلاع‌رسان

فرماندار مهدی‌شهر نیز در این نشست، گفت: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند اما ما نگاهمان این بوده که همیشه دیدن نادیده‌ها و شنیدن ناشنیده‌ها به مردم ارائه شود وگرنه بیان دانسته‌ها هنری نیست.

حسن ارگی بیان کرد: پیش از اینکه مردم شبهه‌ای را در ذهن داشته باشند، مسئولان می‌بایست نکات را بیان کنند تا نگاه و مسائل مختلف مورد پاسخگویی شود.

وی افزود: یکی دیگر از مسائل در حوزه اطلاع‌رسانی، روابط عمومی هوشمند و ابزارهای آن است، امروز باید اذعان کرد که ابزار به‌تنهایی کارساز نیست، ما ممکن است بسیاری ابزارها را در دست داشته باشیم اما آن رویکرد در حوزه مدیریتی اطلاع رسانی مهم است که می بایست مد نظر قرار گیرد.


9814358
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است