استانی 14:25 - 03 آبان 1399

فاز ۲ و ۳ آزادراه چرمشهر _ آبیک تا پایان سال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی ظهر شنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی استان البرز اظهار کرد: روند تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج و فاز ۲ و ۳ آزادراه چرمشهر _ آبیک در البرز برای بهره‌برداری تا پایان سال به جد دنبال می‌شود و در این راستا رصد دقیق میدانی و تشکیل جلسات تخصصی به صورت مستمر ادامه دارد.

وی بیان کرد: مردم کشور برای تسهیل در تردد به ۱۴ استان کشور در انتظار بهره‌برداری از پروژه کمربندشمالی کرج و آزادراه جنوبی البرز هستند و مردم البرز نیز برای کاهش بار ترافیک ملی در انتظار تکمیل این پروژه به سر می‌برند.

استاندار البرز ادامه داد: بر اساس اظهارات شهردار کرج مشارکت دولت در پروژه کنارگذر شمالی کرج طی پیگیری‌های مجدانه محقق شده و روند امور با سرعت در حال انجام است.

شهبازی با اشاره به اینکه پل بی یک نماد و المانی برای شهر کرج محسوب می‌شود و روند کار از محل پل به خوبی طی شده و پیشرفت قابل توجهی دارد، گفت: تا تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه مهم، همچنان همراه شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج هستیم.

وی افزود: از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج انتظار می‌رود که نگاه ویژه به تکمیل این پروژه داشته باشند و با نظارت مستمر طبق وعده‌ها، تا پایان سال نسبت به تکمیل کمربند شمالی کرج اقدام شود.

استاندار البرز با اشاره به روند تکمیل پروژه آزادراه چرمشهر _ آبیک که ۴۳ کیلومتر آن در محدوده البرز است، گفت: بر این اساس از رئیس‌جمهور درخواست کردیم که تکمیل فازهای ۲ و ۳ این پروژه در البرز نیز تا پایان سال جاری در دستور کار باشد و خوشبختانه با عنایتی ویژه، این امر مورد تأیید و تأکید وی قرار گرفت.


10778085
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است