استانی 09:36 - 09 اسفند 1395
در آغاز دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال قم؛
قم - در آغاز دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال قم تیم‌های سهیل، عقاب و شاهین برابر حریفان خود پیروز شدند.

تیم‌های سهیل، عقاب و شاهین برابر حریفان خود پیروز شدند

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم آغاز شد و در هفته هشتم این مسابقات صدرنشین برابر حریف خود متوقف شد و عقاب پس از مدت‌ها طعم پیروزی را چشید.

در این مسابقات که یکشنبه شب در ورزشگاه تختی قم برگزار شد تیم‌های فوتبال پیام و آریا در مهم‌ترین بازی این هفته به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان با تساوی بدون گل خاتمه یافت و ۲ تیم به سود سایر مدعیان امتیازات را تقسیم کردند.

عقاب نیز که هفته‌ها دور از پیروزی بود پس از چند هفته ناکامی بالاخره رنگ برد را دید و موفق شد در دیداری دشوار یک بر صفر یاران را شکست دهد و با توجه به توقف آریا برابر پیام با صعودی یک پله‌ای، خود را به رده سوم جدول برساند.

شاهین، تیم دوم جدول رده بندی این هفته در مصاف با آرمان از فرصت توقف پیام صدرنشین نهایت استفاده را برد و ۴ بر یک حریف خود را شکست داد و با این پیروزی فاصله ۲ امتیازی با پیام را جبران کرد تا اکنون هم امتیاز با پیام و با تفاضل گل کمتر د رده دوم جدول جای داشته باشد.

تیم قعرنشین و بحران زده سهیل نیز بالاخره این هفته پیروز شد و توانست یک بر صفر پیروزان را شکست دهد و با این پیروزی فاصله خود را با تیم‌های بالاتر از خود کاهش دهد اما سهیل هنوز هم در قعر جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفته است.

در جدول رده بندی پیام و شاهین با ۱۵ امتیاز اول و دوم هستند و تیم‌های عقاب پردیسان و آریا به ترتیب با ۱۳ و ۱۱ امتیاز در تعقیب تیم‌های صدرنشین قرار دارند و یاران، پیروزان، آرمان و سهیل نیز تیم‌های پنجم تا هشتم جدول رده بندی هستند.


8862372
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است