سیاسی 09:06 - 12 آذر 1400

مجلس و دولت اختلاف ندارند/پیگیر مهار تورم و رفع مشکلات مردم هستیم

سید علی یزدی‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به ادعای برخی از افراد و جریان‌های سیاسی که می‌گویند مجلس و دولت با یکدیگر اختلاف دارند، اظهار داشت: ما به دنبال حل مشکلات مردم و کاهش فشار بر آنان هستیم و مجلس و دولت به صورت هماهنگ پیگیر رفع مشکلات و معضلات جامعه در حوزه‌های مختلف هستند.

وی با بیان اینکه مجلس و دولت به دنبال مهار تورم و افزایش قدرت خرید مردم هستند، گفت: ما با دولت برای حل مشکلات کشور هیچ‌گونه اختلافی نداریم و صرفاً ممکن است در برخی از روش‌ها با یکدیگر اختلاف‌نظر داشته باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما هیچ اختلافی با دولت نداریم و بین مجلس و دولت همگرایی کامل وجود دارد، تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نظرات کارشناسی دولتمردان احترام می‌گذارند و ما به دولت برای حل مشکلات مردم کمک می‌کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره فضاسازی منفی بیگانگان و برخی از نفوذی‌های داخلی مبنی بر وجود اختلاف بین دولت و مجلس، گفت: تفرقه‌افکنی شیوه کار این افراد و جریانات است و از آنجایی که آنان هیچ دستمایه‌ای ندارند که علیه مجلس و دولت به کار گیرند، به این مسائل دروغین و جعلی متوسل می‌شوند.

یزدی‌خواه بیان کرد: شخص رئیس‌جمهور فردی جهادی است و همواره در میدان حضور دارد. وی حتی در روزهای تعطیل به نقاط مختلف کشور سرکشی می‌کند و با این شرایط، دشمنان داخلی و خارجی نمی‌توانند انتقادی به دولت داشته باشند و بگویند که دولتمردان در اتاق شیشه‌ای نشسته‌اند و کاری انجام نمی‌دهند و به همین دلیل با دروغگویی به دنبال ایجاد حاشیه برای دولت هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه این مباحث دروغین درباره اختلاف بین مجلس و دولت از سوی برخی از افراد در داخل کشور هم مطرح می‌شود، چرا که آنان خودشان در هشت سال گذشته عملکرد قابل قبولی نداشتند و ناکارآمدی‌ و سوء‌مدیریت آنان برای همه به اثبات رسید.

وی تاکید کرد: منتقدان دولت و مجلس، دولتمردان سابق هستند که در هشت سال گذشته در بخش اجرایی کشور مشکلات زیادی را ایجاد کردند و دسته‌ای دیگر از منتقدان هم برخی از نمایندگان مجلس دهم هستند که آنان هم نتوانستند عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهند. آنان به دنبال بهانه‌ای هستند تا به مجلس و دولت فعلی حمله کنند، اما از آنجایی که دولت و مجلسِ انقلابی و جهادی در حال فعالیت هستند، حرفی برای گفتن ندارند و به ادعای غلط اختلاف بین دولت و مجلس دامن می‌زنند.


11347765
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت‌ها عمق بخشی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: به همه مسئولان اعلام کرده‌ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح به منطقه این است که شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در بخش‌هایی از مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران و استماع مشکلات این منطقه در زمینه‌های درمانی، آموزشی و بافت فرسوده، دستوراتی را برای رفع این موانع صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر و نماینده ایران نزد سازمان‌های بین المللی در ژنو گفت: چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی ستون‌های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است