وبگردی 20:29 - 01 مرداد 1393
مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: راهکارهای 24 گانه نجات دریاچه ارومیه مهرماه اجرایی می شود/ توقف 90 درصدی سدسازی ، راه‌اندازی باشگاه بین المللی دانش‌آموزان ضد صهیونیسم ، حضور در راهپیمایی روز قدس، تکلیف شرعی و سیاسی است / مدعیان حقوق بشر باید پاسخگوی جنایات صهیونیست‌ها باشند و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:



راهکارهای 24 گانه نجات دریاچه ارومیه مهرماه اجرایی می شود/ توقف 90 درصدی سدسازی







 مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب‌های ایران گفت: اجرای 6راهکار احیای دریاچه ارومیه که بر عهده سازمان محیط زیست است منوط به تأمین اعتبار است.



بازدید شهردار تهران از ویژه برنامه های «فصل نیایش» در بوستان های منتخب پایتخت


شهردار تهران شب گذشته با حضور در بوستان های منتخب مناطق 4، 14 و 18 از روند برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی «فصل نیایش» همزمان با ماه مبارک رمضان بازدید کرد.



ورود جوانان به میادین و مراکز تفریحی باید رایگان شود

 رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: پیشنهاد می‌کنم امروز باید ورود جوانان را به محیط‌های فراغتی و تفریحی رایگان کرد تا از اوقات فراغت به صورت بهینه استفاده شود.



برپایی ایستگاه فرهنگی در محور خیابان فلسطین تا وصاال در روز قدس

 راهپیمایی امسال روز قدس متفاوت از سالهای قبل است چرا که مردم و همه مسلمانان جهان از جنایات غزه به خشم آمده اند .



تقدیر بیش از 120 نماینده مجلس از اقدام قالیباف / تکریم جایگاه زن و خانواده در شهرداری تهران قابل تقدیر است

 بیش از 120 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جمع آوری امضا از اقدامات شهردار تهران به خاطر توجه ویژه به حوزه بانوان قدردانی کردند.



راه‌اندازی باشگاه بین المللی دانش‌آموزان ضد صهیونیسم


دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از تاسیس راه‌اندازی باشگاه بین‌المللی دانش‌آموزان ضد صهیونیسم با شعار جهان بدون صهیونیسم خبر داد .



جمعیت کشور تا پایان بهار سال جاری به ۷۷ میلیون و ۷۶۹ هزار نفر رسید

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور با بیان این‌که جمعیت کشور تا پایان خرداد سال جاری ۷۷ میلیون و ۷۶۹ هزار و ۵۹۱ نفر بوده است، اخباری غیر از این آمار را که از قول وی نقل شده است رد کرد.



40دستگاه ون به ناوگان ویژه جانبازان و معلولان اضافه خواهد شد


از ورود 40 دستگاه ون ویژه معلولان به ناوگان خدمات رسانی معلولان و جانبازان پایتخت و نصب صندلی های ویژه جانبازان و معلولان در دو ماه آینده خبر داد.



پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت روز جهانی قدس

 وزیر آموزش و پرورش به مناسبت روز جهانی قدس `پیامی صادر کرد.



حضور در راهپیمایی روز قدس، تکلیف شرعی و سیاسی است / مدعیان حقوق بشر باید پاسخگوی جنایات صهیونیست‌ها باشند


 معاون سیاسی - اجتماعی استاندار تهران با اشاره بر لزوم جضور پرشور مردم در راهپیمائی روز قدس، جنایات رژیم غاصب اسرائیل را مشمئز کننده توصیف و بر لزوم حمایت هرچه سریعتر جوامع مدعی حقوق بشری در مقابل این جنایات دردمنشانه تاکید کرد.


4311368
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مو از انتهای فولیکول شروع به رشد می‌کند، در نتیجه اگر می‌خواهید مو‌هایی سالم و زیبا داشته باشید باید مراقب فولیکول‌های مو باشید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی ازموضوعات‌ مهمی که روند به بن‌بست رسیدن راهبردی رژیم اشغالگر صهیونیستی را تقویت کرد، انجام عملیات وعده صادق ازسوی جمهوری اسلامی ایران بود. بن بست صهیونیست‌ها آنچنان برایشان سخت آمده است که اقدام به دستاوردسازی‌های خیالی برای خود کرده‌ان...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» انقلاب شکوهمند اسلامی از زمان پیروزی توانسته است سیلی های آبدار زیادی بر ابهت پوشالی ابر جنایتکاری به نام آمریکا بنوازد؛ روزی در تسخیر لانه جاسوسی، روزی در عملیات پنجه عقاب، روزی در چشم شیر، روزی هم با بارش موشکی بر فراز گنبد پوشالی آمریکای...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» از آن‌جا که تعیین سرنوشت اکثر منتخبان تهران در مجلس آینده به دور دوم گره خورده، این‌بار به احتمال زیاد دور دوم متفاوتی را تجربه خواهیم کرد. در این راستا احزاب و تشکل‌ها تکاپوی محسوسی برای تصاحب کرسی‌های باقیمانده بهارستان دارند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کتمان حقیقت، تنها راهکار صهیونیست‌ها درمقابل موفقیت حمله پهپادی و موشکی ایران است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» واکاوی ماجرای زنی که بعد از ۱۲سال زندگی‌مشترک به بن‌بست رسیده چون قبل از ازدواج تصور می‌کرده با عشق می‌تواند شوهرش را از دام اعتیاد نجات دهد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حشاشین مصداق کاملی از همان چیزی‌ست که از آن به‌عنوان پروژه از آن خودسازی و جعل حقیقت در راستای تاریخ‌سازی نام بردم؛ سریالی که بر مبنای مفاهیم خاصه جریان قدرت غرب و با بودجه مستقیم صهیونیست‌ها در سینمای به اصطلاح مصر ساخته و پرداخته می‌شود. ...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حشاشین مصداق کاملی از همان چیزی‌ست که از آن به‌عنوان پروژه از آن خودسازی و جعل حقیقت در راستای تاریخ‌سازی نام بردم؛ سریالی که بر مبنای مفاهیم خاصه جریان قدرت غرب و با بودجه مستقیم صهیونیست‌ها در سینمای به اصطلاح مصر ساخته و پرداخته می‌شود. ...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» استعفای هالیوا، ارتباط بیشتری با یک شکست دیگر رژیم صهیونیستی دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» عفاف و حجاب سبب قدرت شده و بانوان زیادی با رعایت حجاب، در عرصه‌های مختلفی موفق شدند و در مسیر پیشرفت گام برداشتند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است