سیاسی 10:24 - 11 فروردین 1394
پیام سردار نقدی به مناسبت روز جمهوری اسلامی
رئیس سازمان بسیج در پیامی تاکید کرد: محو اسرائیل موضوعی غیر قابل مذاکره است آزادی فلسطین عزیز هدف قطعی ماست، بحمدالله عالم هر روز برای تحقق این هدف آماده تر می شود، ما هم باید خود را برای ایفای نقش سرنوشت ساز در این میدان هر روز آماده تر کنیم.

تحمیل جنگ به مردم یمن نتیجه‌ای جز سرنوشت صدام برای متجاوزان ندارد/ محو اسرائیل موضوعی غیرقابل مذاکره است

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت 12 فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی حطاب به بسییجیان پیامی را صادر کرد که متن آن را در ادامه می خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم

ألم تر کیف ضرب اللّه مثلاً کلمه طیبه کشجره طیبه اصلُها ثابت و فرعُها فی السماء تؤتی اُکلها کل حین باذن ربّها

شکر بی پایان و حمد وسپاس به پیشگاه خداوندی که نعمت جمهوری اسلامی رابه ما ارزانی داشت و نظامی را که همه مستکبران شرقی و غربی برای پایان آن ابتداروز شمار وبعد ماه شمار تعیین می کردند و تمام امکانات مادی و معنوی خود را برای تخریب و نابودی آن بکار بستند در تمامی طوفان های حوادث محافظت کرد، روز به روز آنرا اعتلا بخشید و در اوج اقتدار و سربلندی به 36سالگی رساند.

درود بر ارواح  مطهر امام و شهیدان و ایثارگرانی که این موهبت الهی نتیجه فداکاری ها و ایثار و گذشت آنان از لذایذ دنیاست.

جمهوری اسلامی در حالی به سی و هفتمین سال خود پامیگذارد که نهال برومند آن به بار نشسته و هر شاخه آن میوه هایی شیرین به ملت ایران و جامعه بشری ارزانی داشته است.

با وجود همه دشمنی ها و توطئه های رنگارنگ قدرت های شیطانی، در سایه امنیت بی نظیر حاکم بر کشور، ملت ما هر روز شاهد  پیشرفت ها و دستاوردهای جدید و افتخار آمیزی است که شگفتی جهان را برانگیخته است.

در پرتو رهبری الهی امام خامنه ای همانگونه که امام خمینی فرموده بود، اسلام سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس ازدیگری فتح می کند و جهان اسلام هر روز به تحقق وصیت امام خمینی که فرمود: «بسوی یک حکومت اسلامی با جمهوری های آزاد و مستقل پیش روید» نزدیکتر می شود، امروز دیگر این یک شعار و تنها یک  آرزو نیست، این وصیت اکنون واقعیتی انکار ناپذیر و در حال تحقق است که ظهور  آنرا درتحولات عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، یمن و... می توان بوضوح مشاهده کرد.

سیاست های حکیمانه و تدابیر الهی امام خامنه ای سیاست های استعماری و استثمارگرانه استکبار را به بن بست کشانده است و کار را به جایی رسانده که تنها راه حسابگرانه و امکانپذیر برای شیطان بزرگ تسلیم برابر جمهوری اسلامی است.

هر چند دشمن تلاش می کند القاء کند که جمهوری اسلامی در تنگنا قرار گرفته و وادار به مذاکره شده اما حقیقت چیز دیگری است، آنچه شیطان بزرگ را در فشار قرار داده و وزیر خارجه منحوسش را وادار کرده در ظرف مدت کوتاهی 60 بار عرض اقیانوس اطلس را طی کند و وزرای کشورهایی را که برای هر دقیقه صحبت با وزیر خارجه هر کشوری امتیازات زیادی می گیرند وادار کرده مرتبا گرد هم آیند و روزهای طولانی وقت خود را به مذاکره با مقامات ایرانی سپری کنند، خطر بمب هسته ای نیست بلکه تلاش برای پیدا کردن راهی برای نفوذ در جمهوری اسلامی است.

برای کشورهایی که زرادخانه هایی مملو از هزاران بمب اتمی را در اختیار دارند و تولید بیشتر از این تعداد هم برای آنها براحتی تولید بستنی است وجود چند بمب هسته ای چه خطری می تواند داشته باشد؟

آنها از نفوذ روز افزون ندای عدالتخواهانه و فریاد آزادیخواهانه اسلام که ملت ها را به صحنه آورده و کاخ های ظلم آنها را به لرزه درآورده و دست های باز آنان برای چپاولگری آنها را بسته است وحشت زده اند.

این جمهوری اسلامی نیست که تحت فشار است، نهایت توانمندی شیطان بزرگ امریکا برای فشار به ما همین تحریم هاست که اگر اراده ای باشد براحتی قابل دور زدن و خنثی سازی است. این دشمن است که تحت فشار است، این ابرقدرت ها هستند که در مقابل امواج عظیم بیداری ملت ها دست بسته اند و هیچ کاری از آنها ساخته نیست.

این آمریکای جنایتکار و مستکبران هستند که در مقابل  تحولات شگرف در جغرافیای سیاسی جهان بویژه قلب جهان یعنی غرب آسیا درمانده و ذلیل اند و 36 سال است در این منطقه جز بازنده ی حسرت زده نقشی به آنها داده نمی شود.

برای متوهمانی که می پندارند امروز جمهوری اسلامی در تنگناست و راهی جز کوتاه آمدن در مقابل قدرت ها ندارد در سال های نزدیک و با انتشار اسناد درونی شیطان بزرگ ثابت خواهد شد که آنها در چه شرایط سخت و در چه لبه پرتگاهی به مذاکره با جمهوری اسلامی رو آورده اند.هرچند برای آنها که از حداقل هوش سیاسی برخوردارند همه چیز روشن و واضح است.

نگاهی گذرا به وضعیت وخیم و بحرانی اقتصاد کشورهای غربی بویژه آمریکا و کوتاه شدن دست آنها  از منابع بسیاری  کشورهای به پاخواسته، مروری بر شکاف های عظیم اجتماعی و ناامنی ها و شورش های روز به روز درحال توسعه در غرب، واگرایی شدید قومی، نژادی و مذهبی، روند منفی جمعیت و انقراض نژادی و نسلی، بن بست گفتمانی در عرصه فکری و فرهنگی در کنار پیشروی برق آسای اندیشه و مرام اسلامی در غرب و نفوذ روز افزون انقلاب اسلامی در جهان و امواج عظیم بیداری اسلامی، شکست های پی در پی و بروز ناتوانی نیروهای نظامی غرب، توسل گسترده آنها به شکنجه گاه های قرون وسطایی کشتار وسیع کودکان و زنان بی دفاع، متوسل شدن آمریکا به راه اندازی  شرکتهای امنیتی متشکل از جانیان و قاچاقچیان حرفه ای و حمایت  آشکار از خشن ترین ترویست ها و جنایتکارترین دیکتاتورها، دستپاچگی آنها برای فرار از سقوط حتمی را برملا می کند و نشان میدهد چرا این جنایتکاران که جز زبان زور با کسی صحبت نمی کنند اموز اینگونه برای مذاکره حریصند.

برادران و خواهران بسیجی؛

آنچه دشمن را اینگونه خوار و درمانده کرده ایمان و نفوذ ناپذیری و الگو شدن شما برای ملت هاست، آنچه شیاطین از آن واهمه دارند شکوه ولایتمداری شما و پیروی محض مسلمانان از ولایت است. بمب هسته ای که آنها را وحشتزده کرده است پیشروی سریع انقلاب و گسترش روز افزون اندیشه و عمل بسیجی است.

باید کمربندها را ببندیم، مبادا در این لحظات سرنوشت ساز و در آستانه پیروزی های عظیم امت اسلام سست شویم و این میراث  عظیم حاصل خون شهیدان و خون دل ایثارگران و اولیاء بزرگ الهی را بر باد دهیم.

اصلی ترین رسالت ما در این میدان کارزار که سرنوشت بشریت را تعیین خواهد کرد استحکام هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی است نظامی که بر دو اصل استوار است کلمه توحید و توحید کلمه.

این همان چیزی است که ولی امرمان امسال را بدان نامیدند "همدلی و همزبانی دولت و ملت " که عباره اخرای همین دو اصل است. وحدت کلمه دولت کارگزار با ملت که کارفرمای اوست و بالعکس.

چنین «همدلی و وحدت کلمه ای» جز براساس «کلمه توحید» امکانپذیر نیست یعنی همان جمله معروف امام خمینی که فرمودند: «میزان رأی ملت است و ملت اسلام را میخواهد»

در مورد شعار سال و وظایف ما مطالب بیشتری باید بیان شود که به جهت اهمیت آن در بیان جداگانه ای به عرض خواهم رساند.

برادران و خواهران بسیجی؛

رسالت مهم امسال ما همانگونه که امام خامنه ای عزیز در روز  آغاز سال در بارگاه امام رضا (ع)  فرمودند، تحکیم نظام بر پایه چهار رکن اصلی نماز، زکات، امربه معروف و نهی از منکر است.

نیاز مشترک برای ایفای تمامی  این رسالت ها وجود انسانهای مومن و ساخته شده است امروز تمام پیروزی ها و پیشرفت های اساسی ما مرهون وجود چنین انسان هایی است و وهرجا عقب ماندگی و مشکلی مشاهده می شود از کمبود همین انسان هاست.

برادران و خواهران عزیز بسیجی؛

این روزها با مراجعات مکرر شما برای درخواست اعزام به جبهه های جهاد نظامی مواجه هستیم، به فضل پروردگار این جبهه ها مملو از مجاهدان بومی  همان مناطق است و امروز نیازی به حضور شما نیست.

تحمیل جنگ به مردم یمن هم انشاءالله نتیجه ای جز سرنوشت صدام برای متجاوزان در پی نخواهد داشت و آمریکا که عامل مستقیم این جنایت است با از دست دادن عروسک کوکی خود، آل سعود برای همیشه از منطقه طرد خواهد شد.

آنچه بیش از هرچیز مجاهدان این جبهه ها را دلگرم می کند و پیروزی آنان را سرعت می بخشد استحکام جمهوری اسلامی  و تکامل این الگوی رهایی بخش است.

برماست با تقویت کار در حلقه های تربیتی صالحین و با تاکید بر نماز و زکات با تقویت ارتباط با ولایت و  توسعه انس با قران و سیره شهیدان خود را بسازیم.

به برکت خون شهیدان بحمد الله امروز میدان مبارزه با غارتگران بین المللی و دنباله های آنان رزمنده کم ندارد، بلکه نیازمند کادرهای خود ساخته و همه جانبه ایست که بتوانند از ظرفیت های عظیم به میدان آمده بهره گیرند، و این یعنی ضرورت کار تربیتی و کادر سازی.

نقش آفرینی جدی تردر عرصه های انقلاب جهانی اسلام آمادگی های ییشتری را می طلبد و بعد از خود سازی و تربیت معنوی و معرفتی نیازمند ساختن جامعه ای الگوست.

چنین جامعه ای جز با مبارزه بی امان  با ناهنجاری ها و اهتمام جدی به ترویج و مطالبه نیکی ها یعنی بدون اصالت دادن به دو رکن امر به معروف ونهی از منکر در زندگی اجتماعی ساخته نخواهد شد.

بدیهی است در این زمینه باید نگاهی همه جانبه به معروفات در تمام جنبه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... داشته باشیم، معروفات را با اولویت بندی ترویج و نهادینه کنیم و منکرات را با همان اولویتی که ولایت تعیین فرمودند از جامعه پاک کنیم.

از جمله این اولویتها، پاسداری از استقلال وعزت ملی، مشارکت در تحقق اقتصاد مقاومتی، طرد ام الفساد اجتماعی یعنی رسانه های فاسد بیگانه، حمایت از محرومان وخدمت به مردم و پر کردن شکاف های اجتماعی و اقتصادی است.

اینها تکالیف امروز ماست و عمل به آن عمل مسیر رسیدن به میدان های بزرگتر را هموار می کند. با عمل مخلصانه مطمئن باشیم نوبت نقش آفرینی ما در صحنه های جهاد شهادت طلبانه هم بزودی خواهد رسید، محو اسرائیل موضوعی غیر قابل مذاکره است آزادی فلسطین عزیز هدف قطعی ماست، بحمدالله عالم هر روز برای تحقق این هدف آماده تر می شود، ما هم باید خود را برای ایفای نقش سرنوشت ساز در این میدان هر روز  آماده تر کنیم.


6117153
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نوروزی گفت: ایران یکی از معدود کشور‌هایی است که دانش و فناوری جداسازی ایزوتوپ‌ها را به شکل بومی توسط دانشمندان جوان خود کسب کرده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رییس جمهور گفت:مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی دولت‌های اسلامی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را ثابت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبرد‌های تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شکارچی گفت:از بسیاری از دولت‌ها ناامید هستیم، چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی‌کنند بلکه به اسرائیل کمک هم می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» طحان نظیف گفت: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور امروز پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو را صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان با همتای ترکمنستانی خود در عشق آباد دیدار کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است