استانی 23:07 - 23 مرداد 1401

مسلمانان در دسته های عزاداری پرچم فلسطین را برافراشته کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی اکبر براتی، شامگاه شنبه در همایش تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب حاج قاسم با تبریک سالروز مقاومت اسلامی در خصوص علت نام گذاری روز مقاومت اظهار کرد: در تاریخ ۲۱ تیر ۱۳۸۵ طبق مذاکراتی که بین لبنان و رژیم اشغالگر اسرائیل انجام شده بود و رژیم اشغالگر باید اسرای لبنان را آزاد می کرد ولی به تعهد خود عمل نکرد.

مسئول امور بین‌الملل مجمع جهانی بیداری اسلامی ادامه داد: به تلافی بدعهدی اسرائیل غاصب لبنان به اسرائیل حمله کرده و دو نفر از سربازان اسرائیلی را اسیر می‌کند، دولت اسرائیل غاصب هم به بهانه آزادی اسرا و در واقع با هدف نابودی لبنان به این کور حمله می‌کند اما نه تنها موفق نمی‌شود اسرای خود را آزاد کند بلکه اسیران بیشتری می‌دهد و شکست مفتضحانه‌ای را متحمل می‌شود.

براتی ادامه داد: حمله رژیم اشغالگر تا دندان مسلح به کشور لبنان ۳۳ روز به طول انجامید و در نهایت اسرائیل مجبور به پذیرفتن آتش بست می‌شود درحالی که به هیچیک از اهداف خود نرسیده بود.

وی اضافه کرد: روز ۲۳ مرداد ماه به روز مقاومت اسلامی نام گرفت زیرا این جنگ رژیم اشغالگر را که تا پیش از آن به رژیم شکست ناپذیر شهرت داشت تبدیل به رژیم شکست پذیر کرده و هیمنه پوشالی رژیم را در هم شکست.

مسئول امور بین‌الملل مجمع جهانی بیداری اسلامی تصریح کرد: امروز حزب الله یکی از قدرت‌های منطقه و از تأثیرگذارترین گروه‌ها در معادلات جهانی است.

وی گفت: امروز جبهه مقاومت یک جبهه جهانی بوده و فریاد هیهات من الذله در تمام کشورهای منطقه شنیده می‌شود.

براتی افزود: امسال حرکت زیبایی در کشورهای هندوستان و پاکستان شکل گرفت و همه هیات‌های عزاداری در کنار علم امام حسین(ع) پرچم کشور فلسطین را به حرکت درآوردند تا حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند.

وی اضافه کرد: کشورهای مسلمان این حرکت زیبا را سرلوحه قرار داده و هیچ علمی را بلند نکنند مگر آنکه پرچم کشور مظلوم فلسطین را هم همراه آن برافراشته کنند.


11654545
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است