فرهنگی‌هنری 12:30 - 10 آبان 1393
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 19 عنوان از کتاب‌های علمیِ پرمخاطب خود را برای چندمین بار تجدید چاپ کرد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران  به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب «اسرار طبیعت» نوشته آنجلا ویکلز، ترجمه شهلا افشار سلیمانی و عکاسی دیو کینگ در سال 1376 برای اولین بار در گروه سنی ج و د منتشر شد و اکنون در ششمین مرحله چاپ شمارگان آن به 55هزار نسخه رسید.



بنابراین گزارش؛ در عین حال، کتاب «پیدا و نهان در طبیعت» ترجمه مجید عمیق در مرحله چاپ سوم با 50هزار نسخه و «آب و گردش آن در طبیعت» ترجمه محمدجواد میرهادی برای سومین بار با شمارگان 45هزار نسخه تجدید چاپ شد.

 

براساس این گزارش؛ همچنین «چشم و بینایی» به نویسندگی استیو پارکر و ترجمه رویا دُراتی برای پنجمین بار با شمارگان 43هزار نسخه منتشر شد و «رنگ در دنیای حیوانات (دنیای شگفت انگیز رنگ)» پدیدآوردندگان سالی و آدرین مورگان و ترجمه مجید عمیق برای چهارمین بار چاپ شد و شمارگان آن از 40هزار نسخه گذشت.



بنابراین گزارش؛ بر همین اساس کتاب‌های «تغذیه و گوارش» نوشته استیو پارکر و ترجمه پریسا خسروی و «ماهیان تا خزندگان» به نویسندگی لیونل بندر و ترجمه سیمین معزی متین هر دو برای گروه سنی د و ه برای چهارمین بار منتشر شد و شمارگان آن به 40هزار نسخه رسید. 



بر اساس این گزارش؛ «قلب ما دستگاه گردش خون ما» نوشته سیمور سیمون و ترجمه سیروس طاهباز برای سومین دفعه با شمارگان 35هزار نسخه و «نقش اندام حیوانات در طراحی ابزارها» به نویسندگی دیوید برنی و ترجمه مجید عمیق برای چهارمین دفعه و شمارگان 33هزار نسخه از جمله کتاب‌هایی است که به تازگی تجدید چاپ شده است.



بنابراین گزارش؛ هم‌چنین کتاب «دنیای شگفت انگیز حشرات در زیر میکروسکوپ» نوشته جوی فرانسیس، تصویرگری نیل لوید و ترجمه مجید عمیق برای گروه سنی «د» در چهارمین مرحله چاپ شمارگان آن به مرز 25هزار نسخه رسید.



بر اساس این گزارش؛ در عین حال 6 کتاب «سیارات دور»، «سیارات نزدیک»، «ستارگان دنباله‌دار و سیارک‌ها»، «ستارگان و کهکشان‌ها»، «خورشید» و «کره‌ی ماه» از مجموعه (کاوش در فضا) به نویسندگی یان گراهام و ترجمه مجید عمیق در چاپ چهارم شمارگان آن به 21هزار رسید.



در این میان کتاب «دنیای شگفت انگیز کاغذ» به نویسندگی و طراحی رامین رازانی و ترجمه موگه رازانی برای سومین بار تجدید چاپ شد و شمارگان آن نیز به 17هزار نسخه رسید.



گفتنی است؛ هم‌چنین کتاب‌های «زنجیره های غذا در طبیعت» نوشته اِما لینچ، ریچارد و لوئیس اسپیلسبری و ترجمه مجید عمیق و «انسان و طبیعت (پدافند غیرعامل)» نوشته مجید عیمق هر دو در دومین مرحله چاپ با شمارگان 15هزار نسخه تجدید چاپ شد.





انتهای پیام/


5088967
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر طی نوروز ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به رسم هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «اعتبار» با هنرنمایی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو از جمعه ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ بازپخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همان‌گونه که انتظار می‌رفت، استقبال از سینما‌ها با شتاب بسیاری دنبال می‌شود و علاوه بر شکستن چندین رکورد، گیشه هم اختلاف خود را با مدت زمان مشابه سال گذشته، بیشتر کرده و به رقم ۷۶ میلیارد تومان رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است