استانی 11:04 - 03 آبان 1393
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خبر داد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از استفاده 37 هزار نفر از طرح تحول نظام سلامت در استان بوشهر خبر داد.

استفاده 37 هزار نفر از طرح تحول نظام سلامت در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علیرضا رئیسی صبح امروز در نشست با مسئولان شهرستان عسلویه اظهار داشت: توجه به سلامت جامعه امر بسیار مهمی است و دانشگاه علوم پزشکی در راستای رشد شاخص‌های بهداشتی از تمام توانمندی و ظرفیت خود بهره می‌گیرد.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات بهداشتی و درمانی در دستور کار این مجموعه قرار دارد و با تلاش و فعالیت انجام گرفته شاهد بهبود فعالیت‌های بهداشتی و درمانی در استان هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت در استان خاطرنشان کرد: سیاست وزارت بهداشت اجرای طرح تحول نظام سلامت است که در سطح کشور و استان و شهرستان با موفقیت اجرایی شده است.

رئیسی تصریح کرد: اجرای این طرح باعث شد که هزینه‌ها کاهش چشمگیری داشته باشد و تنها 10 درصد از فرانشیز از 15 اردیبهشت امسال از بیمار گرفته می‌شود و در بیمه روستایی نیز تنها 5 درصد از بیمار اخذ می‌شود و 95 درصد توسط دولت پرداخت می‌شود.

وی از استفاده 37 هزار نفر از طرح تحول نظام سلامت در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای اجرای طرح تحول نظام سلامت تاکنون 37 هزار نفر ازاین طرح استفاده کردند و علاوه بر زایمان طبیعی رایگان، سایر خدمات نیز رایگان انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در عسلویه بیان کرد: شبانه‌روزی کردن داروخانه در سطح شهرستان و توسعه مراکز بهداشتی درمانی از برنامه‌هایی است که امیدواریم محقق شود.


5031920
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است