فرهنگی‌هنری 19:27 - 11 بهمن 1393
مراکز فرهنگی هنری پایتخت در دهه فجر امسال به مناسبت سی و ششمین سالگرد بهار انقلاب با شعار «من انقلابی‌ام» میزبان بیش از 80 ویژه‌برنامه خواهد بود.

برگزاری ده‌ها برنامه فرهنگی هنری در فرهنگسراهای تهران



به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، مراکز فرهنگی هنری پایتخت در دهه فجر امسال به مناسبت سی و ششمین سالگرد بهار انقلاب با شعار «من انقلابی‌ام» میزبان بیش از 80 ویژه‌برنامه در قالب‌های ترکیبی، ادبی، نمایش، سینمایی، مسابقه، نمایشگاه و ایستگاه‌های فرهنگی می‌شوند.

 



به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جشنواره ملی 36 به همت فرهنگسرای رسانه با موضوع امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی در چهار بخش طراحی صفحه اینستاگرام، آیتم‌های رادیویی، فیلم و عکس موبایلی در سطح ملی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در آن می‌توانند آثار خود را تا 22 بهمن در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره در فرهنگسرای رسانه ارسال کنند. فراخوان جشنواره در www.rasanefest.ir در دسترس است.

 



جشنواره تئاتر خیابانی «من انقلابی‌ام» به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت فرهنگسرای فردوس برگزار و نمایش‌های برگزیده آن در جشن 22 بهمن در بوستان‌های شهری، فضاهای عمومی، مدارس و جشن‌های عمومی مردمی اجرا می‌شود.

 



روز 12 بهمن فرهنگسرای رضوان در بهشت زهرا(س) از ساعت 9:30 با برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، تهیه و پخش سرودهای انقلابی و مصاحبه زنده با خانواده‌های شهدا، برپایی غرفه کتاب در حوزه انقلاب و دهه فجر، غرفه کودک، روایتگری خاطرات شهدای انقلاب، ایستگاه‌های تیراندازی با محوریت دشمن‌شناسی و مقابله با جنگ نرم، پخش مستند و فیلم وقایع تاریخی پیروزی انقلاب و توزیع محصولات فرهنگی میزبان مخاطبان خواهد بود.

 



نمایشگاه عکس زیباترین انقلاب دنیا در خانه فرهنگ ایرانسرا، نمایشگاه‌های فصل انقلاب و روزنامه‌های دهه اول انقلاب با عنوان دهه نور در فرهنگسرای سرو، نمایشگاه عکس و پوستر ما می‌توانیم در خانه فرهنگ ابیانه و نمایشگاه عکس و پوستر شاخه زیتون در نگارخانه کلک خیال از جمله برنامه‌های نمایشگاهی این ایام در پایتخت است.

 



مسابقه روزهای خاطره با موضوع روزنامه‌نگاری در خانه فرهنگ نور، مقاله‌نویسی و خاطره‌نویسی باران بیداری در کتابخانه شهید امیر کاشانی، مسابقه کتابخوانی با موضوع آشنایی با اندیشه‌های امام(ره) در کتابخانه علامه طباطبایی، مسابقه دلنوشته‌های فجر در کتابخانه امامزاده یحیی(ره) و مسابقه بزرگمرد تاریخ معاصر در فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود.

 



نشست انقلاب ایران، انقلاب جهانی در فرهنگسرای امام(ره)، نشست اسطوره علم و اخلاق در خانه‌موزه شهید مطهری، نشست بررسی ابعاد مختلف هنری انقلاب در فرهنگسرای ارسباران، نشست‌های بررسی اندیشه انقلاب‌های جهان و انقلاب‌های اسلامی در فرهنگسرای اندیشه و نشست انقلاب از دیروز تا فردا در فرهنگسرای خاوران از جمله نشست‌های تخصصی دهه فجر در مراکز فرهنگی و هنری تهران است.

 



مجموعه ایستگاه‌های فرهنگی در دهه فجر امسال در فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ پایتخت برپا و مراسم ترکیبی در کنار این ایستگاه‌ها برگزار می‌شود. ویژه‌برنامه جشن انقلاب در فرهنگسرای ارسباران، ماه بهمن ماه جان در فرهنگسرای هنگام، طلوع امید در فرهنگسرای اشراق، شکوفه‌های بهمن در خانه فرهنگ باصفا، زنگ انقلاب در فرهنگسرای گلستان، جاودانه‌های فجر در فرهنگسرای رازی، انقلابی‌ها در فرهنگسرای امید، عصر شکوفایی در فرهنگسرای بهمن، حریم امن در فرهنگسرای بهاران و ایران وطن من در فرهنگسرای مهر از جمله این برنامه‌های ترکیبی است.

 

101

 


5744480
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه 6 اردیبهشت حوالی ساعت 17:15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی درباره تولیدات سازمان متبوع خود در زمینه عملیات «وعده صادق» توضیح داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم «مست عشق» با جذب ۵۱ هزار مخاطب طی روز گذشته موفق شد تا رکورد بیشترین تعداد مخاطب روز نخست نمایش را از آن خود کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های پایانی اولین هفته از اردیبهشت ماه فیلم‌های سینمایی «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل» و «در مسیر بوستون» از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جبلی گفت: رسانه ملی و وزرات ورزش در حال تدوین آیین‌نامه‌ای درباره حق پخش فوتبال هستند که تقدیم هیئت وزیران خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» استاد پیشکسوت قرآنی گفت: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی با اشاره به فضائل متعدد شاه عبدالعظیم حسنی (ع) از ایشان به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ اسلام یاد کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزارت فرهنگ، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ تدوین شده است، ابلاغ کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان از فعال شدن ۶ خانه فرهنگی ایران در این کشور خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کتابفروشی‌های تایید شده در سامانه بازار کتاب برای حضور در بخش مجازی سی وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۸ اردیبهشت فرصت دارد نسبت به ثبت‌نام در این بخش اقدام کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است