گوناگون 15:27 - 05 خرداد 1394
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از تعطیلی کارخانه تولید خوراک دام غیربهداشتی با شکایت شبکه دامپزشکی تا اخد مجوزهای لازم خبر داد.

محکومیت یک کارخانه تولید خوراک دام غیربهداشتی و کشف 6 محموله قاچاق میوه

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حمیدرضا کریم در حاشیه بازدید از شرکت زعفران سحر خیز از تشدید گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی در این استان خبر داد و گفت: به دنبال تبیین سیاست‌های جدید وزیر محترم دادگستری و ابلاغ آن از سوی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور به ادارات کل اجرایی استان‌های سراسر کشور مبنی بر تشدید نظارت تعزیرات حکومتی بر صنوف، اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی نیز اقدام به برگزاری گشت‌های مشترک سیار با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان کرده است و در اردیبهشت ماه سال جاری بیش از 41 گشت مشترک سیار را در حوزه‌های مختلف صنفی و با همکاری بازرسان مجموعه‌های نظارتی استان انجام داده است.

وی در ادامه گفت: همچنین به دنبال طرح شکایت شبکه دامپزشکی مشهد از یک کارخانه تولید خوراک دام مبنی بر تولید بدون مجوز بهداشتی پس از تشکیل پرونده رای به ضبط کالا و پرداخت بیش از 30 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و تعطیلی واحد تولیدی تا رفع نواقص بهداشتی و اخذ پروانه و مجوزهای لازم صادر شد.

کشف 6 محموله بزرگ قاچاق میوه در زنجان

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف 6 محموله بزرگ قاچاق میوه در زنجان خبر داد.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگویی با اشاره به این‌که «طی هفته‌های اخیر قاچاق مواد خوراکی از جمله میوه افزایش یافته است» گفت: در روزهای گذشته چند محموله قاچاق در این بخش کشف و ضبط شده است که بر اساس آمار طی هفته جاری فقط 13 تن لیموترش قاچاق کشف و ضبط شده است.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان این‌که «طی روزهای گذشته هفت تن لیموترش قاچاق کشف شده بود» افزود: اخیرا نیز محموله‌ای شامل 6.5 تن لیموترش در استان کشف و ضبط شد.

وی با بیان این‌که «پرونده‌های متهمان این پرونده‌ها در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان زنجان در حال بررسی و رسیدگی است» تصریح کرد: ارزش ریالی محموله‌های کشف شده بیش از 700 میلیون ریال است.

ممیزی با بیان این‌که «اقدامات انجام شده توسط تعزیرات استان زنجان در زمینه مبارزه با قاچاق محصولات کشاورزی چشمگیر بوده است» اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 6 محموله بزرگ قاچاق میوه خارجی در استان کشف و ضبط شده است.

وی با بیان این‌که «بر این اساس طی روزهای گذشته 13 تن پرتقال خارجی در استان کشف و ضبط شد» اضافه کرد: پرونده این متهم در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان زنجان بررسی و حکم مربوط صادر شده است.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطرنشان کرد: متهم این پرونده علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به پرداخت 410 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است.

وی همچنین با اشاره به کشف محموله‌هایی شامل سه تن انگور و سیب ترش به ارزش 128 میلیون ریال تصریح کرد: پرونده این متهم نیز در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان زنجان مورد بررسی قرار گرفته و متهم پرونده علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده به پرداخت 129 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است.

ممیزی در ادامه گزارشی از وضعیت بررسی پرونده‌های متهمان در بخش قاچاق لیموترش ارائه کرد و گفت: محموله هفت تنی لیموترش در دو محموله جدا به صورت 3.5 تن کشف شده بود که به علت عدم ارائه مدارک مثبت گمرکی محموله قاچاق تشخیص داده شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس پرونده متهم در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز بررسی شده و قاچاقچی این پرونده به پرداخت 370 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اعلام این‌که «بلافاصله پس از کشف و ضبط محموله هفت تنی لیموترش، محموله‌ 6 تنی نیز در استان کشف و ضبط شد» اضافه کرد: در مجموع ارزش ریالی لیموترش‌های مکشوفه 706 میلیون ریال است.

انتهای پیام


6448187
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است