استانی 17:59 - 23 شهریور 1396
معاون فرماندار رزن خبر داد: 
رزن - معاون فرماندار رزن گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۲۲ عنوان برنامه فرهنگی هنری در شهرستان رزن برگزار می شود.

برگزاری ۱۲۲ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان رزن 

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نوربخش بعدازظهر پنج شنبه در ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع  مقدس در شهرستان رزن با اشاره به مجاهدت و از خود گذشتگی شهدای انقلاب اسلامی گفت: همانگونه که شهدا برای دفاع از اسلام به میدان آمدند و در این راه بهترین سرمایه خود یعنی جانشان را تقدیم کردند ما نیز در انتقال ارزش های هشت سال دفاع مقدس به نسل های آینده نباید کوتاهی کنیم.

وی با عنوان اینکه ۶ کمیته برای پیشبرد برنامه های هفته دفاع مقدس در رزن تشکیل شده است، افزود: کمیته پشتیبانی، کمیته ایثارگران، کمیته بانوان، کمیته ورزشی، کمیته فرهنگی از جمله کمیته فعال در این پیشبرد اهداف هفته دفاع مقدس خواهند بود.

معاون فرماندار رزن با بیان اینکه تمام ادارات شهرستان رزن موظف به پیگیری امور مربوط به هفته دفاع مقدس هستند، اظهار داشت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین المللی مرهون خون شهداست و به همین دلیل هیچ اداره ای نمی تواند به بهانه های مختلف در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس کوتاهی کند.

معاون فرماندار رزن بر اهمیت حفظ و صیانت از ارزش های ۸ سال دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: ۱۲۲ عنوان برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس در رزن اجرا می شود که از جمله این برنامه ها اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری مسابقات ورزشی، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهیدان را میتوان نام برد.

وی همچنین به برگزاری نمایشگاه های هنری با موضوع دفاع مقدس و همچنین نمایشگاه عفاف و حجاب به عنوان دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در رزن اشاره کرد.

وی با بیان اینکه باید از تمامی خانواده های شهدا در شهرستان دیدار شود، گفت: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که یاد آنان اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود و دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.

وی عنوان کرد: در این برنامه مدیران شهرستان رزن در یک برنامه مدون ضمن تقسیم بندی منطقه ای از خانواده های شهدا دیدار خواهند کرد بطوری که تا پایان هفته دفاع مقدس از تمامی خانواده های شهدا در شهرستان رزن دیدار به عمل امده باشد.

مدیر فرهنگ و ارشاد شهرستان رزن نیز در ادامه از نیم بها شدن بلیط سینما خبر داد و گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بلیط سینما در رزن نیم بها خواهد شد.

علی سیف یار اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای صنفی نمایش و به مناسبت روز ملی سینما جشنواره سراسری بلیط نیم بها در تمام سینماهای کشور برگزار می شود و بر این اساس علاقمندان تا پایان هفته دفاع مقدس می توانند از سینمای رزن با بلیط نیم بها استفاده کنند.


9419509
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است