استانی 22:08 - 03 فروردین 1397
معاون گردشگری کشور:
کرمانشاه- معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: منطقه اورامانات با داشتن ظرفیت‌های گردشگری بالا، قابلیت تبدیل شدن به یکی از قطب‌های مهم گردشگری ایران را دارد.

اورامانات قابلیت تبدیل‌شدن به قطب‌ مهم گردشگری ایران را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محب خدایی امروز در بازدید سرزده از شهرستان پاوه که بدون حضور مسئولان گردشگری استان برگزار شد، اظهار داشت: منطقه اورامانات با برخورداری از ظرفیت‌های گردشگری بالا قابلیت تبدیل شدن به یکی از قطب‌های مهم گردشگری ایران را دارد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به ظرفیت‌های فراوان گردشگری پاوه و اورامانات گفت: واقعاً خوشحالیم که چنین ظرفیت و استعدادی در منطقه وجود دارد که می‌تواند یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری کشور باشد.

وی در ادامه بیان کرد: در منطقه اورامانات جاذبه هایی وجود دارد که شاید در کشور سرآمد باشد و بتواند سبب جذب گردشگران بیشتر در حوزه داخلی و خارجی برای کشور باشد و امیدواریم آقای نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس با پیگیری های خود کمک کند تا گام های اساسی را در توسعه گردشگری منطقه برداریم.

نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس نیز در جریان این بازدید گفت: صنعت گردشگری در کشور ما صنعت پردرآمد و اشتغالزایی است.


9723515
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است