استانی 11:30 - 26 مهر 1397

رقابت های فوتبال روی میز لیگ برتر کشور در اراک پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله اول (دور رفت) مسابقات فوتبال روی میز لیگ برتر کشور، با شرکت ۱۳ تیم که از دو روز گذشته در اراک آغاز شده بود، با برتری تیم گروه صنعتی خالص سازان روی زنجان، نایب قهرمانی تیم کمیته فوتبال روی میز اصفهان، سومی تیم زرنوش تهران و چهارمی المپیک ۹۰ در اراک پایان یافت.

این دوره از رقابت ها بین ۱۳ تیم شرکت کننده به صورت دوره ای پیگیری شد که در مجموع مرحله رفت و برگشت، قهرمان فوتبال روی میز لیگ برتر سال ۹۷ مشخص می شود.

این رقابت‌ها با نظارت محمدرضا میرزایی، دبیر لیگ فوتبال روی میز کشور و رئیس انجمن فوتبال روی میز استان مرکزی پیگیری شد.

دبیر لیگ فوتبال روی میز کشور و رئیس انجمن فوتبال روی میز استان مرکزی در حاشیه مسابقات در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ ورزشکار در این رشته به صورت حرفه‌ای در لیگ های کشور فعالیت دارد که از این تعداد ۳۰ ورزشکار از استان مرکزی در قالب چهار تیم لیگ برتری و یک تیم دسته یک حضور دارند.

محمدرضا میرزایی افزود: همچنین از سال جاری بانوان استان مرکزی، در این رشته در قالب سه تیم شش نفره فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

دبیر لیگ فوتبال روی میز کشور و رئیس انجمن فوتبال روی میز استان مرکزی خاطرنشان کرد: امید است در ساله های آتی استان مرکزی در بخش بانوان نیز قطب فوتبال روی میز کشور شود.

میرزایی تصریح کرد: با وجود به اینکه داور رسمی در کشور کم است و از داوران تجربی در مسابقات فوتبال روی میز استفاده می شود، داوران استان مرکزی در امر قضاوت از توانایی بالایی برخوردار هستند.


9946374
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است