استانی 03:51 - 30 مرداد 1393
استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: اجرای عدالت یکی از مهم‌ترین آمالی است که مسئولان استان قزوین باید برای دستیابی به آن اهتمام ورزند.

اجرای عدالت از مهم‌ترین آمال مسئولان قزوینی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین،‌ مرتضی روزبه چهارشنبه‌ شب در جمع اهالی محله شیشه‌چی قزوین که در مسجد امام حسین (ع) گرد هم آمده بودند حاضر شد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: خدمتگزاری به مردم موجب افتخار مسئولان استان و همچون عبادت است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران تفاوتی بین مردم مرفه و مستضعف قائل نیست و هر مسئولی که چنین نگرشی را دنبال نکند بی‌تردید آتش جهنم را خانه فردای خود قرار می‌دهد.

استاندار قزوین عنوان کرد: اجرای عدالت یکی از مهم‌ترین آمالی است که مسئولان استان قزوین باید برای دستیابی به آن اهتمام ورزند و در این راستا تأسی از سیره عملی شهید رجایی راهکار مناسبی را پیش روی مدیران قرار می‌دهد.

وی صداقت، ساده‌زیستی و پرهیز از تجمل‌گرایی را از ویژگی‌های بارز شهید رجایی معرفی و خاطرنشان کرد: سیره عملی این شهید بزرگوار که از مفاخر قزوین محسوب می‌شود منحصر به فرد و در نوع خود بی‌نظیر بود.

این مسئول در خاتمه سخنان خود تأکید کرد: مشی و عملکرد شهید رجایی باید مدنظر مسئولان استان قرار گیرد؛ عملکردی که تحسین امام (ره) را به دنبال داشت.

گفتنی است پس از سخنان استاندار قزوین، نمایندگانی از سوی اهالی محله شیشه‌چی به بیان مشکلات خود پرداختند. مدیران دستگاه‌های مختلفی همچون آموزش و پرورش، آب و فاضلاب، پسماند و شهرداری نیز در مقابل به مطالبه‌گری مردم پاسخ دادند.

در پایان با دستور استاندار قزوین مقرر شد اراضی بلاتکلیفی که در محله شیشه‌چی مانعی برای توسعه و احیای فضاهای شهری است همچون دیگر مناطق ساماندهی و به وضعیت آنها رسیدگی شود.

همچنین مقرر شد انبارهای فاقد استاندارد لازم و خطرساز در محله شیشه‌چی، شناسایی و تمهیدات لازم به منظور انتقال آنها به فضای خارج شهر اتخاذ شود.

ارتقای خدمات شهروندی و وصل سیستم فاضلاب خانگی این محله به شبکه شهری نیز دیگر مطالبه مردم در این دیدار بود که قول آن در این جلسه از سوی مدیران ذی‌ربط داده شد.

همچنین استاندار قزوین در پایان این دیدار در پاسخ به اظهار نگرانی مردم نسبت به فروش مواد مخدر در محله مذکور اظهار کرد: دستگاه قضایی برای برچیدن زمینه‌های اعتیاد در استان اقداماتی قاطع، جدی و مناسب را انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: تعامل خانواده‌ها با دستگاه قضایی بیش از هر زمان دیگر نیاز جامعه و راهکار مهمی برای برچیدن بلای خانمان برانداز اعتیاد است که نباید از آن غفلت کرد.

روزبه خاطرنشان کرد: خانواده کانونی انسان‌ساز است که باید نسبت به تربیت دینی فرزندان و ایجاد زمینه‌های انس آنها با چنین مسائلی توجه کند و مانع از گرویدن ظرفیت‌های ناب انسانی به راه‌های انحرافی شود.


4525653
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است