استانی 14:08 - 17 خرداد 1399
یک مسئول در اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان اعلام کرد
ایسنا/زنجان رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امسال ۸۳۴۰ دانش‌آموز در ۱۴ منطقه و ۹۱ حوزه امتحانی در پایه دوازدهم، امتحان خواهند داد.

آغاز رقابت ۸۳۴۰ دانش‌آموز دوازدهمی در امتحانات نهایی

سیدمحمد خندان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز امتحانات نهایی پایه دوازدهم از امروز (۱۷ خرداد ماه)، اظهارکرد: در راستای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی موضوع پیشگیری از شیوع بیماری کرونا علی‌رغم کاهش ۶۰۰ نفری شرکت‌کنندگان، تعداد حوزه‌های امتحانی ۴۷ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است و همه روزه حوزه‌های برگزاری امتحانی ضدعفونی شده و در اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی صندلی‌های امتحانی دانش‌آموزان با فاصله بیشتر از ۱۸۰ سانتی‌متر تا ۲ متری در حوزه‌های امتحانی چینش شده است.

این مسئول با بیان اینکه روزهای امتحانی از ۱۱ روز به ۲۲ روز افزایش یافته و حوزه‌های امتحانی به صورت رشته‌ای تفکیک شده‌اند، ادامه داد: دانش‌آموزان در هنگام مراجعه به حوزه امتحانی، باید دستکش، ماسک، بطری آب آشامیدنی و سایر لوازم ضروری به همراه داشته باشند و نمون‌برگ الزامات و شرایط حضور در حوزه‌های امتحانی را به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه امتحانی از عوامل اجرایی حوزه‌ها دریافت شود و مطابق شرایط اعلامی قبل، حین و بعد از امتحان در جلسات امتحانی حاضر شوند.

وی افزود: دانش‌آموزان جهت رعایت موارد انضباطی و پروتکل‌های بهداشتی از آوردن تلفن همراه، کوله‌پشتی، کیف و سایر لوازم غیرضروری و اضافی به جلسه امتحانی خودداری کنند و از هرگونه تجمع در محوطه حوزه امتحانی قبل و بعد از امتحان پرهیز کنند.

خندان تصریح کرد: امسال ۸۳۴۰ دانش‌آموز در ۱۴ منطقه و ۹۱ حوزه امتحانی در پایه دوازدهم، امتحان خواهند داد و این امتحانات از ۱۷ خرداد تا ۱۶ تیرماه برگزار خواهد شد و در هر حوزه امتحانی ۹۰ دانش‌آموز حضور خواهند داشت.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان یادآور شد: کار تصحیح اوراق امتحانات نهایی نیز در ۴ حوزه تجمیعی انجام و تا ۲۰ تیرماه نتایج اولیه امتحانات نهایی به اطلاع دانش‌آموزان و اولیای آنان رسانده خواهد شد.

انتهای پیام


10562313
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است