استانی 17:31 - 10 مهر 1399
هم‌زمان با هفته گردشگری در مشهد انجام شد
ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی گفت: با حضور فعالان گردشگری استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و اخذ مجوز از وزارت بهداشت، همایش آموزشی مدیریت بهره‌وری حوزه گردشگری در شرایط پاندمیک و پسابحران در هتل پردیسان مشهد برگزار شد.

برگزاری همایش مدیریت بهره‌وری حوزه گردشگری در شرایط پاندمیک و پسابحران

یوسف بیدخوری با اعلام این خبر اظهار کرد: ۱۱ برنامه آموزشی در هفته گردشگری با محوریت شعار سال مبنی بر توسعه گردشگری روستایی برای استان خراسان رضوی پیش‌بینی‌ شده است. این همایش نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز آموزشی مدیران و بهره‌برداران تاسیسات گردشگری در خصوص نحوه مقابله با این بیماری و فعالیت در آینده، پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌ شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی وی با بیان این‌که رویکرد گردشگری داخلی و پایدار و مدیریت کیفیت در شرایط بحران است، تصریح کرد: محورهای این همایش شامل تاثیر طراحی فضاهای مهمان‌نوازی در امنیت روانی و بهداشتی میهمان در شرایط پاندمیک، مدیریت منابع انسانی در شرایط پاندمیک و پسابحران، طراحی ساختار نوین و بهره‌برداری از مقاصد گردشگری، شناخت زنجیره ارزش در گردشگری روستایی و گردشگری پایدار، استراتژی برندها در شرایط پاندمیک و پسابحران و دیجیتال مارکتینگ، خدمات دیجیتال و «استانداردهای next normal بوده است.

انتهای پیام


10743802
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است