ورزشی 08:08 - 02 فروردین 1396
یک روز مانده به بازی سرنوشت ساز؛
یک رسانه قطری با انتقاد شدید از سرمربی تیم فوتبال ایران قبل از بازی با قطر، رفتار او را تلاش برای ایجاد تنش قبل از این مسابقه دانست و اعلام کرد تیم ایران بدون هیچ توجیهی دنبال حاشیه است.

حمله قطری‌ها به سرمربی تیم ملی ایران/ کی‌روش دنبال ایجاد تنش است!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال ایران و قطر از ساعت ۲۰:۳۰ فردا پنجشنبه و در چارچوب دور برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در دوحه به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم در تهران با دو گل به سود ایران خاتمه یافت و حالا قطری ها تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا آن نتیجه را جبران کنند. رسانه های قطری هم دست به کار شده اند تا به هر طریقی که شده، تمرکز کادر فنی تیم ملی ایران را به هم بزنند.

در همین ارتباط، یک روزنامه قطری در شماره امروز خود یک روز مانده به شروع مسابقه، حمله شدیدی به کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران داشته و رفتارهای او را تلاش برای ایجاد تنش و بر هم زدن تمرکز تیم قطر عنوان کرده است.

روزنامه «الرایه» با عنوان «ایرانی ها بدون هیچ توجیهی دنبال ایجاد مشکل هستند»، نوشت: «به نظر می رسد تیم ایران قبل از رویارویی با تیم ملی قطر به منظور ایجاد فشار روی بازیکنان عنابی، روی ایجاد مشکل بدون هیچ توجیهی اصرار و پافشاری دارد. مسئولان تیم ایران به دنبال به هم زدن تمرکز بازیکنان و اعضای تیم قطر به دلایل واهی و غیرمنطقی هستند که این امر پسندیده نیست. چنین حرکتهایی در بازی رفت در تهران و توسط جواد نکونام دستیار کارلوس کی روش تکرار شده است.»

در ادامه این گزارش آمده است: «مسئولان تیم ایران از زمانی که به دوحه رسیده اند به دنبال ایجاد مشکل هستند. یکبار خواهان برگزاری تمرینات بدون حضور خبرنگاران و رسانه ها هستند و یکبار هم تمریناتشان را پشت درهای بسته برگزار می کنند؛ در حالی که می دانند تمرینات تیم قطر روی همه باز است.»

روزنامه الرایه همچنین مدعی شده فدراسیون فوتبال قطر هرآنچه که تیم ایران خواسته، فراهم کرده است: «فدراسیون فوتبال هم از روز یکشنبه که ایرانی ها به دوحه آمده اند، تمام امکانات لازم را برای این تیم فراهم کرده اند؛ از جمله در اختیار قرار دادن چند زمین تمرین تا بهانه ای به دست تیم ایران ندهند. فدراسیون همچنین شرایط عدم حضور رسانه ها در تمرین ایران را فراهم کرده است و بهترین و جدیدترین استادیوم ها را به این تیم داده.»

در بخش پایانی گزارش روزنامه قطری آمده است که مشکلات بدون توجیه و تنش هایی که کارلوس کی روش قبل از این مسابقه صورت می دهد، چیز جدیدی نیست مثل اظهارات غیر ورزشی او پیش از بازی رفت در تهران.


8943742
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا موفق به برتری مقابل پلیس عراق شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس فوتبال گفت: روند جوانگرایی و جوان‌تر کردن تیم ملی را باید ادامه بدهیم و این موضوع نباید بر حسب اجبار باشد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است