استانی 07:19 - 02 دی 1393
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران اعلام کرد
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران از احداث بیش از چهار دستگاه پل عابر پیاده از طریق مناقصه عمومی در محورهای فرعی استان خبر داد.

احداث پل‌های عابر پیاده در محورهای فرعی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های مازندران، احمدآفرین محمدزاده از احداث بیش از چهار دستگاه پل عابر پیاده از طریق مناقصه عمومی در محورهای فرعی استان خبر داد.

وی گفت: این اداره کل به منظور تامین ایمنی بیشتر عبور و مرور عابران پیاده احداث پل عابر در محورهای فرعی استان را در دستور کار دارد.

محمدزاده یادآور شد: این پل‌ها در محورهای ساری - کیاسر منطقه شکتا، ساری - جویبار منطقه عیسی خندق، بهنمیر - بابلسر منطقه باقرتنگه و بابل - آمل جاده قدیم احداث می‌شود. 

این مسئول ادامه داد: به منظور کاهش تلفات و جلوگیری از مرگ و میر عابران حاشیه جاده‌های پرتردد استان این اداره کل اقدامات بسیار مطلوبی در کاهش تلفات انجام داده و با تشکیل کمیته‌های مکان‌یابی و شناسایی نقاط حادثه‌خیز نسبت به احداث پل‌های عابر پیاده با اعتبارات این اداره کل اقدام کرده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با اشاره به مسئولیت‌های اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری اداره کل، گفت: بررسی ابعاد اقتصادی و سرمایه‌گذاری، بازاریابی و واگذاری غرفه‌های تجاری، ترغیب بخش خصوصی به مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی، ساخت و بهره‌برداری از پل‌های عابر پیاده در جاده‌های سراسر استان از جمله وظایف این اداره کل در بخش حمل و نقل جاده‌ای است.


5469072
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است