استانی 16:03 - 28 مهر 1397

ناوگان راهداری استان قزوین به ۸ دستگاه خودروی جدید مجهز شد

افشین پیرنون در گفتگو با خبرنگار مهر، از خریداری ۸ دستگاه کامیون به منظور ارتقاء کیفی سطح خدمات وتجهیز ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همزمان با فرا رسیدن زمستان ۹۷ و آغاز راهداری زمستانی خبر داد.

پیرنون تصریح کرد: در حال حاضر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین مجموعا دارای ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات است که از این تعداد ۱۰۹ دستگاه ماشین آلات سنگین، ۹۹ دستگاه نیمه سنگین و ۷۲ دستگاه سبک است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود: تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه ها بخش مهمی از فعالیتهای حوزه راهداری است که باید به آن توجه ویژه ای شود و با اضافه شدن ۸ دستگاه ماشین آلات جدید به ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان میانگین عمر ناوگان ماشین آلات نیمه سنگین ۲ سال کاهش یافت و از ۲۱ سال به ۱۹ سال رسید.

وی در خصوص تعداد ماشین آلات خریداری شده عنوان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در یک سال گذشته اقدام به خرید ۸ دستگاه کامیون از انواع مدرن و پیشرفته آن و ۴ دستگاه گریدر کرده است.

پیرنون افزود: ۸ دستگاه ماشین آلات خریداری شده مجهز به نمک پاش و تیغه برف روب خواهد شد و در محورهای آزاد راه قزوین به زنجان، آزاد راه قزوین به رشت، محورهای الموت و طالقان مشغول به فعالیت می شوند و کیفیت خدمات رسانی در فصل زمستان در محورهای یادشده با اضافه شدن این امکانات بهبود می یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهارداشت: هم اکنون راهداری استان قزوین با استفاده از ماشین آلات و نیروهای راهداری باتمام توان و ظرفیت های خود برای ارایه خدمات هر چه بیشتر به هموطنان و کاربران جاده‌ای آمادگی کامل دارد.

پیرنون گفت: راهداری استان با داشتن ۲۶ باب راهدارخانه و ۳۰۰ نفر پرسنل راهداری آماده خدمات رسانی در زمستان سال جاری است.

وی بیان کرد: امیدواریم با بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات راهداری موجود و جدید خریداری شده در محورهای مواصلاتی استان بتوانیم در ارائه خدمت رسانی به مردم عزیز در راهداری زمستانی و فراهم کردن مسیری ایمن برای تردد هموطنان و استفاده کنندگان از محورهای استان انجام وظیفه کنیم.


9948456
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است