استانی 05:01 - 04 آبان 1393
در آذربایجان‌غربی صورت می‌گیرد
رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان‌غربی گفت: گاه دیده می‌شود دانشگاه‌های آذربایجان‌غربی تمرینات و آموزش دانشجویان را به خاطر کم‌کردن هزینه‌های جاری در سالن ورزشی والیبال برگزار می‌کند.

برگزاری تمرینات دو و میدانی دانشجویان در سالن‌های والیبال

حسین فهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دانشگاه‌های استان ما با این هیئت تعامل و همکاری نزدیکی ندارند، حال آنکه مسئولان این هیئت با هدف تربیت ورزشکار حرفه‌ای آمادگی همکاری بسیط را دارد.

وی با اشاره به اینکه سالن دو و میدانی ارومیه نخستین و بزرگترین سالن دو و میدانی سطح کشور به شمار می‌رود، ادامه داد: دانشگاه‌های سطح استان که واحد درسی دو و میدانی را برای دانشجویان خود لحاظ می‌کنند از امکانات این مجموعه استفاده نمی‌کنند.

فهیمی با بیان اینکه دانشجویان رشته تربیت بدنی باید با اصطلاحات تخصصی رشته‌های مختلف ورزشی، نحوه برگزاری مسابقات و مشخصات پیست استاندارد به صورت عملی شناخت پیدا کنند، ادامه داد: گاه دیده می‌شود دانشگاه تمرینات و آموزش دانشجویان را به خاطر کم‌کردن هزینه‌های جاری در سالن ورزشی والیبال برگزار می‌کند.

رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه دانشگاه سما و دانشگاه آزاد اسلامی همکاری نزدیک با این مجموعه دارند، بیان داشت: چنانچه سایر دانشگاه‌ها و مجموعه‌های آموزشی با این هیئت تعامل کنند، امکان تربیت دونده‌های توانمند در نهایت فعال کردن هیئت‌های ورزشی سایر شهرستان‌های استان فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری تمرینات دو و میدانی در سالن والیبال به آسیب دیدن ورزشکاران می‌انجامد، اضافه کرد: باید متولیان امور تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها به این قبیل مسائل توجه کرده و با رعایت اصول و موازین مختلف نسبت به آموزش دانشجویان مبادرت کنند.

فهیمی با اشاره به اینکه برای توانمندسازی و آموزش کامل دانشجویان باید اندیشید، بیان داشت: در این صورت فارغ‌التحصیلان فعالیت‌های ورزشی سطح استان موثر واقع شده، به این ترتیب برای رشد و تربیت نوابغ ورزشی کمک شایان توجهی می‌کنند.

رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان‌غربی با تقدیر از مدیریت اداره ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: مسئولان این مجموعه همواره کنار ورزشکاران بوده، همچنین با وجود کمبود منابع مالی و اعتبارات همیشه فعالیت‌ها را حمایت کرده‌اند.

وی دو و میدانی را رشته‌ای مدال‌آور و در عین حال بسیار کم‌هزینه دانست، خاطرنشان کرد: در صورت توجه مسئولان سایر دستگاه‌های اجرایی و جذب جوانان به این رشته می‌توان موفقیت‌های چشمگیر زیادی در مسابقات مختلف به دست آورد.


5038999
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است