استانی 10:29 - 30 شهریور 1397

۴۰۰ هزار نفر در برنامه‌های تابستانی کانون شرکت کردند

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر استقبال کودکان و نوجونان از برنامه‌های تابستانه مراکز مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: برنامه‌های متعددی امسال در کانون برای بچه‌ها اجرا کردیم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم در این برنامه خلاقیت و ابتکار را بیشتر مورد توجه قرار دهیم، افزود: در این زمینه برنامه‌های نوآورانه و خلاقانه‌ای در سطح مراکز کانون اجرا شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزاری ۸۰ کارگاه ویژه تابستانی و جشنواره «آوه‌زین» را از جمله برنامه‌های این کانون در تابستان امسال عنوان کرد.

فتاحی افزود:‌پویش فصل گرم کتاب، قصه‌های شیرین کرمانشاه، همکاری با فیلیمو برای نمایش فیلم، کارگاه انیمیشن، برنامه آسیب‌های اجتماعی در ۱۲ مرکز کانون پرورش فکری در استان نیز از دیگر برنامه‌ها بوده است.


9913862
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است