اجتماعی 16:28 - 13 تیر 1399
سخنگوی اورژانس کشور جزئیات حادثه معدن در گیلانغرب را تشریح کرد و گفت که در این حادثه شش تن دچار مسمومیت با گاز شده بودند.

جزئیات حادثه معدن در کرمانشاه

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: اولین گزارش از وقوع حادثه در معدنی واقع در استان کرمانشاه در ساعت ۱۲:۲۴ به اورژانس اطلاع داده شد که به دنبال آن تکنیسین‌های اورژانس با سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در قصرشیرین به سمت گیلانغرب روستای سرتیتان اعزام شده و اقدامات خود در این خصوص را آغاز کردند.

وی با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل گفت: با حضور امدادگران در محل مشاهده شد که حادثه از نوع گازگرفتگی در داخل معدن رخ داده بود که بلافاصله امدادرسانی آغاز شد و شش تن که دچار مسمومیت شده بودند خدمات درمانی دریافت کردند.

سخنگوی اورژانس کشور افزود:‌ متاسفانه در این حادثه یک نفر به دلیل استنشاق گاز جان خود را از دست داد.

انتهای پیام


10601014
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران گفت: با توجه به گارانتی ۵ ساله تاکسی‌های برقی جدید نگرانی بابت خدمات پس از فروش آنها وجود نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ در پاییز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۳۰ فروردین تا شنبه ۰۱ اردیبهشت ماه در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تیم جنایی برای حل معمای مرگ مرموز مرد میانسالی که پس از سفر به تهران جان باخته است به دنبال دستگیری راننده‌ای هستند که وی را به پایتخت رسانده بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است