ورزشی 16:06 - 30 مهر 1397
در گفت‌وگو با AFC
دروازه‌بان پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: از ماندن در پرسپولیس پشیمان نیستم چون اکنون می‌توانم فینال آسیا را تجربه کنم.

بیرانوند: از ماندن در پرسپولیس پشیمان نیستم/ سه‌شنبه همه ایران از ما حمایت می‌کنند

به گزارش ایسنا، سایت AFC پیش از دیدار برگشت پرسپولیس مقابل السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانی آسیا با علیرضا بیرانوند مصاحبه اختصاصی انجام داد که در ادامه می‌خوانید: تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل مراکش و تساوی مقابل پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مورد تحسین همه قرار گرفت. این تیم می‌توانست برای نخستین بار از مرحله‌ گروهی صعود کند اما این اتفاق رخ نداد. در میان بازیکنان ایرانی که عملکرد خوبی داشتند بیرانوند یکی از بهترین‌ها بود. او پس از این رقابت‌ها با قدرت به اردوی پرسپولیس پیوست.

بیرانوند با وجود پیشنهادات مختلف تصمیم گرفت در پایتخت ایران بماند و اکنون دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به همراه پرسپولیس پیش رو دارد. تیم ایرانی در دیدار رفت در قطر توانست با یک گل پیروز شود.

بیرانوند پیش از دیدار فردا گفت: پس از جام جهانی چهار تا پنج بازیکن خوبمان را از دست دادیم و به خاطر محرومیت نتوانستیم با بازیکنی قرارداد امضا کنیم. من دو قهرمانی را در لیگ ایران با پرسپولیس تجربه کردم ولی احساس کردم نباید در این شرایط حساس تیم خود را که در لیگ قهرمانان حضور دارد ترک کنم. از تصمیم خود پشیمان نیستم چون اکنون در بین چهار تیم برتر آسیا قرار داریم و شانس زیادی برای رسیدن به فینال داریم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی رفت گفت: توانستیم در دیدار رفت در قطر پیروز شویم چون خیلی خوب سازماندهی شده بودیم ولی شک ندارم دیدار برگشت خیلی سخت خواهد بود. به همبازی‌هایم گفتم که پیروزی در دیدار رفت باعث شده انتظارها از ما بیشتر شود. با این حال نباید فراموش کنیم که در مرحله گروهی در تهران توانستیم السد را شکست دهیم. ما باید دوباره این کار را تکرار کنیم تا هوادارانمان را خوشحال کنیم.

بیرانوند در ادامه افزود: قهرمانی در لیگ قهرمانان سخت است ولی برای رسیدن به هدفمان تمام تلاش خود را خواهیم کرد. السد از مهاجم‌های خوبی مثل اکرم عفیف و بغداد بونجاح برخوردار است. ما نیاز به حمایت هوادارانمان داریم تا انرژی لازم را برای رقابت با این تیم داشته باشیم.

دروازه‌بان پرسپولیس در پایان گفت: مطمئن هستم همه ایرانیان سه‌شنبه از پرسپولیس حمایت می‌کنند. اگر ما بتوانیم السد را شکست دهیم برنامه‌ریزی‌مان را برای فینال آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام


9950977
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا موفق به برتری مقابل پلیس عراق شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس فوتبال گفت: روند جوانگرایی و جوان‌تر کردن تیم ملی را باید ادامه بدهیم و این موضوع نباید بر حسب اجبار باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علیرضا محمد گفت: فوتبال ایران نتیجه‌گرا است و قلعه‌نویی هم به دنبال این است که نتیجه را بگیرد و از جوانان کمتر استفاده می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است