استانی 08:47 - 01 مهر 1397

هیئت نجات‌غریق و غواصی همدان قادر به اعزام تیم برای مسابقات نیست

سیروس سوریان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری کلاس آموزش غواصی در همدان اظهار داشت: طی سال جاری در زمینه آموزش غواصی ۲ دوره کلاس آموزشی یک ستاره و دوستاره در مرکز استان‌همدان برگزارشده که در این دوره از کلاس ها ۳۵ نفر آموزش‌دیده‌اند.

رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان‌همدان با اشاره به کمتر شدن استقبال از این کلاس‌ها در سال جاری گفت: متقاضیانی که در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند باید ۲۰ قوس را در آب‌های آزاد ثبت کنند که با توجه به اینکه استان همدان فاقد آب‌های آزاد است ثبت رکورد قوس‌ها در استان‌های ساحلی انجام می‌گیرد.

سوریان عنوان کرد: با توجه به افزایش بهای بلیط هواپیما در سال جاری تعداد متقاضی این کلاس‌ها نسبت به سال‌های گذشته بسیار کم شده است.

وی بابیان اینکه مشکلات مالی تأثیرات منفی روی هیئت گذاشته است، بیان کرد: مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی برای تیم نجات‌غریق مهرماه در جزیره کیش برگزار می‌شود که با توجه به افزایش بهای بلیط هواپیما هیئت توان اعزام ۱۵ ورزشکار خود را به این مسابقات ندارد.

رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان‌همدان عنوان کرد: طی سال‌های گذشته منجیان ما در مسابقات جهانی چین و استرالیا حضورداشته و توانستند در مسابقات تیم ملی درخشش خوبی داشته باشند اما امسال مشکلات مالی توان اعزام این ورزشکاران به انتخابی تیم ملی را از هیئت گرفته است.


9915674
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است