گوناگون 16:28 - 05 تیر 1398

از تولیدکنندگان البسه اسلامی حمایت نمی‌شود

حجت‌الاسلام صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در نشست هیأت رئیسه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، با اشاره به اهمیت فعالیت مسئولان این نهاد در دانشگاه‌ها گفت: حضور مسئولان نهاد در دانشگاه همانند حضور در جبهه است.

صدیقی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: ما در برابر خون شهدا مسئول هستیم، مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه‌ها ببینند چه کمکی می‌کنند به ستاد داشته باشند.

وی گفت: ما روزانه می‌بینیم درباره بی‌حجابی‌ها، فسادها، هنجارشکنی در ابعاد مختلف فشار می‌آورند. یک شبکه قوی هم این کار را می‌کنند و متأسفانه برخی مسئولان هم گویا خوششان نمی‌آید که ما تلاشی در تحقق اسلام داشته باشیم و سکولاریسم دارد در حوزه‌ها هم اثرش را می‌گذارد و می‌بینیم برخی به حکومت و ولایت کاری ندارند و راه خودشان را می‌روند.

وی افزود: اخیراً نشستی در دفتر دادستان کل بودیم که مسئولان مؤثر حاضر بودند نماینده‌هایی از نهادهای مختلف حضور داشتند. در این جلسه از وزارت صنعت در امر پوشاک گزارشی داشتیم این بود که نه تنها به تولیدکنندگانی که مشوق حوزه عفاف و حجاب را کمک نکرده‌اند، بلکه سنگ‌اندازی هم شده است.

وی در خاتمه با اشاره به برگزاری نشست گفت: این نشست‌ها بهتر است ادامه داشته باشد و ما هم خروجی کارهایی که شده را اینجا ارائه کنیم.


10160859
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است