استانی 12:53 - 29 فروردین 1393
همزمان با هفته زن؛
خلخال – خبرگزاری مهر: رئیس ستاد برگزاری هفته زن خلخال از اجرای بیش از 50 برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی در این شهرستان طی هفته زن خبر داد.

50 برنامه فرهنگی و هنری در خلخال برگزار می شود

فرشته عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی هنری دختران فاطمی و جشن میلاد کوثر مهمترین برنامه های این هفته است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی با محوریت عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رواج سبک زندگی اسلامی و نهادینه کردن امر به معروف در جامعه، تقدیر از بانوان نمونه و دیدار با بانوان کارآفرین را از دیگر برنامه های هفته زن در این شهرستان عنوان کرد.

رئیس ستاد برگزاری هفته زن خلخال تاکید کرد: همایش پیاده روی، برپایی مسابقات نقاشی ویژه کودکان، ارائه خدمات مشاوره ای، دیدار از خانواده های شهدا و ماداران شهید، زنان سرپرست خانوار و برپایی کارگاه های آموزشی و تبیین سبک زندگی بین زنان با الگوبرداری از سیره و منش حضرت زهرا (س) سایر برنامه های این هفته است.

وی با اشاره به تاکید برای برگزاری نشست های مختلف فرهنگی و سیاسی با موضوع نقش و جایگاه زن مسلمان در جامعه یادآور شد: ویزیت رایگان با حضور پزشک متخصص زنان در روستاهای محروم از دیگر برنامه های مهمی است که با مشارکت سایر دستگاه ها اجرا خواهد شد.

عبدی هفته زن را بهترین فرصت برای گرامیداشت شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام مادر دانست و عنوان کرد: نقش اصلی حضرت فاطمه زهرا (س) نقش مادری و همسری بودن است که این دو اصل مهم با توجه به تاکید مقام معظم رهبری باید در جامعه تبیین شود.


3510863
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است