استانی 20:31 - 30 آبان 1393
مهلت ارسال آثار پایان آذر ماه اعلام شد
مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: تاکنون در بخش بین‌الملل 700 اثر و در بخش داخلی حدود 500 اثر با موضوعات مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

ارسال 700 اثر به بخش بین‌الملل جشنواره فیلم عمار

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حامد بامروت‌نژاد عصر امروز در نشست با اکران‌کنندگان فیلم عمار در رفسنجان اظهار کرد: پنجمین دوره جشنواره فیلم عمار دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از هفتم مهر ماه امسال فراخوان ارسال آثار به جشنواره انجام شده و تا پایان آذر ماه مهلت ارسال آثار ادامه دارد.

مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره مردمی فیلم عمار افزود: در این جشنواره فیلم «ما» با موضوعات محله ما، مسجد ما، شهید ما و همه سوژه‌هایی که در اطراف هستند و با دوربین یا تلفن همراه گرفته شده‌اند از بخش‌های این جشنواره است که تا دهم آذر ماه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی بیان کرد: 9 تا 19 دی ماه جشنواره مرکزی برگزار می‌شود و در سراسر کشور از اول تا آخر بهمن ماه امسال اکران صورت می‌گیرد.

بامروت‌نژاد ادامه داد: سال جاری در حوزه فیلم به لحاظ کمیت و کیفیت آثار به مراتب بهتر از سال گذشته خواهد بود.

وی با بیان اینکه سال گذشته 2 هزار و 200 اثر به دبیرخانه ارسال شد، افزود: امسال در بخش بین‌الملل تاکنون 700 اثر و در بخش داخلی حدود 500 اثر با موضوعات مختلف ارسال شده و هنوز یک ماه از فرصت ارسال آثار، باقی‌مانده است.


5235050
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است