اقتصادی 02:40 - 03 آبان 1393
مدیر عامل اتحادیه فرآورده‌های لبنی:
اسماعیلی گفت: تیمی از اتحادیه فرآورده های لبنی برای مطالعه بازار فرآورده های لبنی به این کشور اعزام شده‌اند تا ببینند آیا تبادل با این کشور مقرون‌به صرفه بوده و همچنین با این کار فرآورده‌های لبنی در داخل با نوسانات قیمت روبه رو نشود.

محمدرضا اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: متاسفانه اتاق‌های بازرگانی با تشکل‌ها و اتحادیه‌ها همکاری نکرده و فقط توجه خود را به انجمن ها معطوف کرده اند و اتحادیه‌ها و تشکل‌ها مجبور هستند خود به تنهایی بار داد و ستد با کشورهای دیگر را به دوش بکشند.



وی در ادامه افزود: برای خود کفایی در زمینه کره ما نیازمند فرهنگ‌سازی و تشویق مردم به خوردن محصولات کم چرب هستیم تا با کمبود خامه شیر برای این محصول روبرو نشویم و هم چنین تولید شیر باید از 7  به 12 میلیون تن در سال افزایش یابد.



اسماعیلی با اشاره به اینکه که یک ماه از شروع سال تحصیلی گذشته ولی هنوز برای تامین شیر یارانه‌ای مدارس ابلاغیه به دست ما نرسیده تصریح کرد: روایت‌های متفاوتی از تخصیص اعتبار برای یارانه این محصول شده است اما متاسفانه تا به امروز به دلیل کمبود بودجه این مسئله مهم مغفول ماند و هر بار در جلسه‌ها که صحبت یارانه شیر می‌شود قول تامین و تخصیص و اعتبار را می‌دهند.



وی در پایان یادآور شد: تفاوت نمایشگاه امسال با سال‌های قبل طی مکاتباتی که با معاونت توسعه تجاری داشته‌ایم این است که با پیشنهاد ورود فرآورده‌های لبنی به نمایشگاه‌ صنعت دام و طیور را قبول کرده و این برای اولین بار است به تولید‌کنندگان صنایع لبنی در کنار این صنعت آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

انتهای پیام/  




5029427
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با توجه به شرایط اقلیمی و منابع آبی و خاکی کشور، اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در کاهش خسارت سیل و مقابله با خشکسالی تاثیر بسزایی دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سیاح گفت: مجوز‌های کاغذی ۲۶ اردیبهشت ماه امسال پایان می‌پذیرد و دستگاه‌های اجرایی و صاحبان مجوز‌های کاغذی، مکلفند مجوز‌های خود به الکترونیکی و شناسه یکتا را تسریع کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: طی سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۴ میلیون تن نهاده (جو، ذرت و کنجاله سویا) به نظام بهره برداری دام و طیور کشور توسط این شرکت عرضه شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور سازمان راهداری گفت: مسافران با توجه به وقوع سیل و انسداد مسیر‌ها از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: سال گذشته بیش از ۲ هزار واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان پایش و مورد بررسی قرار گرفتند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مالیات بر عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده کالا‌های اساسی همچنان یک درصد تعیین شده و هرگونه افزایش قیمتی تخلف محسوب می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر طرح خودرو‌های برقی وزارت صمت گفت: ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده که در سه ماه آینده ۸ تا ۱۰ هزار خودرو‌های برقی در معرض واگذاری قرار می‌گیرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش ۲.۳۷ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار واحدی ایستاد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری طرح گندم گفت: گندم به عنوان یک غله مهم و استراتژیک در کشور بیش از ۴۰ درصد انرژی و پروتئین مورد نیاز را تامین می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است