فرهنگی‌هنری 12:21 - 01 اردیبهشت 1394
عضو کمیسیون امنیت ملی:
شوشتری در پایان با تاکید بر توقف تجاوز نظامی عربستان به یمن ابراز داشت: باید به سرعت آتش بس اعلام شود و از گفتگوی سیاسی حمایت شود تا این بحران به شکلی مدیریت شود.

در یمن باید به سرعت آتش بس اعلام شود / کمپین
 
به گزارش فرهنگ نیوز ،«هادی شوشتری» عضوکمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی  ضمن محکوم کردن تجاوز عربستان به یمن به جهان نیوز گفت: بحران یمن جنگ میان دو کشور مسلمان است و این بحران بیش از هر چیز به زیان مسلمانان و به سود رژیم صیهونیستی خواهد بود.

شوشتری با اشاره به کمپین "یمن تنها نخواهد ماند" افزود: من با شکل گیری این کمپین کاملا موافقم. قطعا نظر من هم نسبت به این اقدام، مثبت است. تشکیل این کمپین می تواند اقدامی موثر و مثبت باشد. 



عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه اختلاف و جنگ میان کشور های اسلامی به سود رژیم غاصب اسراییل خواهد بود، تصریح کرد: دولت عربستان که هم خودش را خادمین حرمین شریف و هم یکی از ستون های جهان اسلام می داند در حالی به کشور مسلمان یمن حمله نظامی می کند که ما در منطقه مشکل بزرگی به نام صیهونیسم داریم و باید توان و ظرفیت کشور های اسلامی معطوف به مبارزه با این رژیم شود اما با بحران یمن این موضوع مهم تحت شعاع قرار گرفته است.



وی افزود: در این بحران جای بسی تاسف است که دو کشور مسلمان در گیر جنگ شده اند و یک کشور مسلمان علیه کشور مسلمان دیگری حمله نظامی می کند.



شوشتری در ادامه بیان کرد: تلاش هایی صورت گرفته تا این جنگ را جنگ بین شیعه و سنی القا کند ولی مسئله به این شکل نیست و مسایل سیاسی در میان است.



این نماینده مجلس تنها راه حل برون رفت از بحران به وجود آمده در یمن را گفتگو های سیاسی دانسته و اظهار کرد: زمانی که چنین بحران هایی به وجود می آید مطلوب ترین گزینه، مذاکرات و گفتگوهای سیاسی است. باید بتوان این موضوع و بحران را از طریق گفتگو حل و فصل کرد. گزینه نظامی و کشت و کشتار آن هم کشتن مردم عادی و زنان و کودکان بی گناه، قطعا بحران را پیچیده تر می کند و هرگز گزینه ی مناسبی نیست. کشورهایی که ادعا و داعیه رهبری جهان را دارند از وقوع این جنگ و خشونت در منطقه جلوگیری کنند و تلاش ها را بر روی گزینه سیاسی متمرکز کنند.



شوشتری در پایان با تاکید بر توقف تجاوز نظامی عربستان به یمن ابراز داشت: باید به سرعت آتش بس اعلام شود و از گفتگوی سیاسی حمایت شود تا این بحران به شکلی مدیریت شود.


6236329
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سعدی یکی از شاعران نامدار پارسی است که غزلیاتش شهرت فراوانی دارند و به باور بسیاری از استادان زبان و ادبیات پارسی، تصحیح آن‌ها کار ساده‌ای نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با برگزاری هزاران جلسه تاریخ شفاهی مجموعه کتب ثبت تجارب فرماندهان و مدیران جنگ را در قالب تاریخ شفاهی منتشر کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در گزارشی که پیش‌رو دارید پیامک‌هایی که مخاطبان در بازه زمانی هفته گذشته با سامانه ۱۶۲ تماس گرفته و درخواست‌های خود را مطرح کردند، مشاهده می‌کنید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران»  در گزارشی که پیش‌رو دارید پیامک‌هایی که مخاطبان در بازه زمانی هفته گذشته با سامانه ۱۶۲ تماس گرفته و درخواست‌های خود را مطرح کردند، مشاهده می‌کنید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» گروه سینمایی هنر و تجربه از آغاز زمستان ۱۴۰۲ تاکنون ۱۳ فیلم را روی پرده سینما برد که «ایساتیس» پرفروش‌ترین و «انتخاب» کم‌فروش‌ترین آثار بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا عطارد از امروز اول اردیبهشت روی آنتن می‌رود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» با حضور وزیر فرهنگ و جمعی از پیشکسوتان هنر خوشنویسی در فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت اول اردیبهشت همزمان با روز سعدی، پیامی تصویری منتشر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» محمد دلاوری، مجری تلویزیون و روزنامه‌نگار در برنامه «بی‌واسطه» شبکه یک سیما از ضعف ساختاری شرکت‌های خودروسازی پرسید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کیانو ریوز بازیگر شناخته شده سینما در حال گفتگو برای بازی در فیلمی دلهره آور با نام «سیستم سرگرمی خراب است» است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است