استانی 01:15 - 29 خرداد 1398

جشنواره بازی و ورزش کودکان در یزد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت کمیته بازی و ورزش کودکان هیئت ورزشهای همگانی استان یزد و با مشارکت گروه ورزش و سلامت آرکو، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و هیئت ورزشهای کارگری استان یزد جشنواره بازی و ورزش کودکان در مرکز آرکو باکس یزد برگزار شد.

در این جشنواره فرهنگی ورزشی که با اجرای متخصص بازی و ورزش کودکان و مجری شبکه دوم سیما برگزار شد، کودکان و خانواده های شرکت کننده زیر نظر مربیان بازیهای و ورزشهای کودکانه را انجام دادند.

گفتنی است در این جشنواره که با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی ورزشی و شهری یزد برگزار شد، آزاده دهقان مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در سخنانی با اشاره به لزوم ترویج ورزش بین کودکان و نوجوانان اظهار داشت: ورزش می تواند در رشد جسمی، روحی و فکری فرزندانمان بسیار موثر باشد، به نحوی که کودکانمان با ورزش شادابتر و سالم تر خواهند بود.

یوسف صباغ، مسئول کمیته بازی و ورزش کودکان هیئت ورزشهای همگانی استان نیز در سخنانی با اشاره به روند برنامه های این کمیته افزود: مهمترین هدف کمیته بازی و ورزش کودکان استان یزد، آشتی خانواده ها با ورزش است به نحوی که هر خانواده یزدی یک تیم ورزشی باشد و پدرها و مادرها با فرزندانشان ورزش کنند و ورزش به عنوان یک نیاز خانواده معرفی شود.


10153614
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است