ورزشی 11:30 - 07 آذر 1393
بازیکن مشکوک به دوپینگ ما عدم نیت منفی خود را ثابت کرد
معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان گفت: مشکل سروش رفیعی به زودی حل می‌شود و او مدارک لازم را ارائه کرده است.

عسگریان: مشکل رفیعی به زودی حل می‌شود/ مقابل تراکتورسازی چند چهره جدید معرفی می‌کنیم

اسماعیل عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه گفته می‌شود مشکل سربازی سروش رفیعی‌ حل شده عنوان کرد: به احتمال زیاد این اتفاق می‌افتد و مشکل رفیعی حل خواهد شد. فعلا صحبت‌ها به صورت شفاهی به ما اعلام شده و کسی از سازمان لیگ به طور مکتوب مجوز بازی رفیعی در ادامه بازی‌های لیگ برتر را به باشگاه اعلام نکردند.

وی در رابطه با اینکه آیا در این راستا باشگاه فولاد هم پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد، تصریح کرد: بله چند روز پیش به فدراسیون فوتبال رفتم و به طور شخصی مشکل رفیعی را دنبال کردم. این بازیکن به صورت قانونی معافیت کفالت دریافت کرده و مدارک خود را ارائه کرده است به امید خدا به زودی مشکل این بازیکن حل می‌شود.

معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان در رابطه با اینکه مشکلی که برای برخی از بازیکنان به وجود آمد باعث شد بازیکنانی که کارت معافیت را به صورت قانونی دریافت کرده بودند در مظان اتهام قرار بگیرند، تصریح کرد: بله این مشکل برای خیلی‌ها به وجود آمد. برخی از این بازیکنان که نام‌شان مطرح شد به صورت قانونی کارت معافیت گرفتند و بسیاری از آنها فرزند جانبازان و افرادی بودند که سابقه جبهه داشتند. حتی این مسئله برای ساسان انصاری هم به وجود آمد که بعد مشخص شد این بازیکنان مشکلی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: این طور که به صورت شفاهی به ما اعلام شده به نظر می‌رسد مشکل رفیعی حل شده و منتظر هستیم که سازمان لیگ این مسئله را اعلام کند تا او بتواند به میدان برود.

عسگریان در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیت یکی از بازیکنان این تیم که گفته می‌شود آزمایش دوپینگ او مثبت درآمده، گفت: هنوز رای نهایی در مورد این بازیکن صادر نشده است. او در تهران حاضر شد و توضیحات لازم را به طور کامل بیان کرد. فکر می‌کنم توضیحات او باعث شد که مسئولان امر به این نتیجه برسند که اونیت منفی نداشته است. همچنین من هم با حضور در فدراسیون پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ام و امیدوارم این مسئله ختم به خیر شود.

معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان در رابطه با اینکه مجوز بازی نونگ چه زمانی صادر می‌شود، گفت: پس از فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات بازیکنان خارجی مجوز بازی این بازیکن هم صادر خواهد شد.

وی در مورد بازی هفته شانزدهم فولاد خوزستان مقابل تراکتورسازی عنوان کرد: بازی سختی در پیش داریم. می‌خواهیم در این مسابقه چهره‌های جوان جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کنیم. در این دیدار از چند بازیکن جوان استفاده خواهیم کرد که بدون شک آنها توانایی خود را به معرض نمایش می‌گذارند.


5288027
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است